Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Am6blok Malaguti xsm 50cc , CDI ?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1009 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #61567 - Am6blok Malaguti xsm 50cc , CDI ?
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 2377 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Wesleyy 11-5-2010 20:30 Print topicpost

Posts: 46
hallo

ik heb de malaguti xsm 50cc uit 2009
Ik heb de een snelle uit laat der onder
de Yasuni HM cross , en ik heb me CDI ontgrenst
de Moric CDI zelfde als de yamaha Dtx / sm
bijna deze hele brommer is het zelfde als de Dtx
maar wat ik me nu afvraag is.
hij is helemaal lekker afgesteld
loopt 103km, met alleen de andere uitlaat en de cdi ontgrenst
Toen ik de cdi nog niet ontgrenst had , en met de uitlaat alleen liep die eigelijk niet echt goed hij wouw veel hogere toeren maar dat lukte hem niet echt dus ik hb de cdi ontgrenst en nu gaat die iets vn 12000 / 13000 toeren (hij was begrenst op de 10000 . maar als ik rustig weg rij en ongeveer op de 4000 / 6000 toeren zit blijft die heeeel erg hangen en komt die der niet echt boven uit . dus als ik me koppeling in doe en volgas dan komt die der wel met moeite boven soms moet ik zelfs me choke open doen om er door heen te komen en dan met hoge toeren weg rijden, en dan hoog in toeren blijven en rijdt die perfect. Bij de garage zeiden ze ook al hij blijft een beetje op die oude begrenzing hangen, dus ik ben Nu eigelijk opzoek naar een nieuwe CDI
Weet iemand hier een oplossing voor
of zouw ik gewoon een nieuwe onbegrenzde Cdi moeten kopen ?
en zo ja wat is dan een beetje een goede Cdi . want ik zelf kan maar weinig op het internet vinden :(

Groetjes wesley
 

antonhonda 11-5-2010 20:35 Print reply

Posts: 3616
lijkt mij afstelling
met choke heeft die meer benzine en dan wilt wel
dus groter sproeier
zie aftelings faq
en hij gaat zeker 105 op je digi teller ?

Dit bericht is gewijzigd door antonhonda op 11-5-2010 om 20:36 uur.
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
edgardt 12-5-2010 10:34 Print reply
Posts: 51
het kan best kloppen dat je onderin kats niet vooruit wil want met mijn gianelli conti doet ie dat ook totaal niet je moet eerst iets van 6000 toeren maken wil je een beetje snelheid kunnen maken...

dus een nieuwe cdi is helemaal niet nodig het ligt gewoon aan de uitlaat die niet in de lage toeren 'wil' rijden
 
Wesleyy 12-5-2010 18:18 Print reply

Posts: 46
ooo Okay
en hij gaat 103 op de digitale teller
en ik weet haast wel bijna zeker dat het niet aan de afstelling legt want ik heb hem zelfs nog laten afstellen bij een Bedrijf op een rollerbank.

dus eigelijk zouw ik continu hoge toeren moete blijve rijden .met deze uitlaat
want als die eenmaal gaat . dan gaat die ook goed en rijd die echt lekker in de hoge toeren . maar laag toerig rijdt die gewoon niet goed
want nu kan ik nooit echt lage toeren weg rijden of wat dan ook
is hier een oplossing voor ? of zouw ik dan een andere uitlaat moete nemen ? :(

Dit bericht is gewijzigd door Wesleyy op 12-5-2010 om 18:19 uur.
 
ChielTZR 12-5-2010 18:20 Print reply

Posts: 6016
anders filmpje?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Wesleyy 12-5-2010 18:21 Print reply

Posts: 46
is goed
Morgen of vandaag zal die der op staan
 

Dit topic is 2377 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved