Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - malossi ot. of FA ot.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 538 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #61543 - malossi ot. of FA ot.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 934 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jokkervok 9-5-2010 13:57 Print topicpost

Posts: 59
ik heb hier 2 fotos op het forum gevonden die een poort hebben die ik niet begrijp.
ik heb hier een foto waar ik 1 poort heb omseerkelt.
http://www.mijnalbum...oteFoto-DE47X6LC.jpg

hier heb je nog een foto waar ze op staan.
http://www.mijnalbum...oteFoto-3JXRTUMV.jpg

wat is de functie van die poorten?
warom zitten ze daar?

bedankt
 
Do'h

JB1 9-5-2010 14:10 Print reply

Posts: 14881
Soort dubbele spoelers denk ik?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
sendaxtreem 9-5-2010 14:22 Print reply

Posts: 153
Denk ik ook extra spoelpoorten voor betere verbranding
 
Tobias Verhoef 9-5-2010 14:53 Print reply

Posts: 1832
Dit zijn volgens mij yamaha DT/RD cilinders.
Je moet gewoon even aan kenny77 vragen die weet het denk wel
 
Nou het is duidelijk je brommer heeft last van olicumiteren impulsieve hyper impulsen heeft een kwardratische....????
stevoo 9-5-2010 15:11 Print reply

Posts: 689
volgens mij honda
 
MembraaNN beunhaas!!
Vets_Tom 9-5-2010 15:55 Print reply

Posts: 297
deze poorten zijn open als de zuiger boven in zit. Dus ze zorgen voor een betere spoeling van je cilinder, is het idee.

Dit bericht is gewijzigd door Vets_Tom op 9-5-2010 om 15:55 uur.
 
Wat zet jou brommer apart van de anderen?
ikkejw 9-5-2010 16:05 Print reply

Posts: 9886
dat is een systeempje van malossi. het heeft een naam, maar die kan ik me zo ff niet herinneren.

het werkt alleen als je een oud type malossi zuiger hebt, met gaten boven de pistonpen. de bedoeling is dat je mengsel vanuit het carter via deze poorten door de zuiger en cilinder loopt, naar de spoelkanalen.

of het echt wat scheelt weet ik niet, ik heb nog nooit met zo'n cilinder gereden.
 
Preserve nature - Always wear a helmet

Dit topic is 934 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved