Royal Club |
7-5-2010 19:17 |
Posts: 60390 |
dit is je onlangs in het kleinvragentopic prima uitgelegd.
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 7-5-2010 om 19:23 uur.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Para24 |
7-5-2010 19:42 |
Posts: 182 |
Waarschijnlijk heb je een te grote sproeier. Daar klinkt het wel naar... Weet niet of ik gelijk heb.
|
|
|
|
RBN |
7-5-2010 20:11 |
Posts: 858 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
dit is je onlangs in het kleinvragentopic prima uitgelegd.
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 7-5-2010 om 19:23 uur.
Echt een goede uitleg man
''http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/187
zo, mee rheb je niet nodig''
Die en anderen heb ik al zo vaak gelezen. Denk je nou echt dat ik het hier zou vragen als ik het daarin had gevonden?
|
|
|
|
Royal Club |
7-5-2010 20:19 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RBN
[...]
Echt een goede uitleg man
''http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/187
zo, mee rheb je niet nodig''
Die en anderen heb ik al zo vaak gelezen. Denk je nou echt dat ik het hier zou vragen als ik het daarin had gevonden?
je heb overduidelijk niet gelezen wat ik verder gezegd heb
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Heilige Antonius |
7-5-2010 20:35 |
Posts: 1202 |
Als hij beter loopt als hij koud is, zou ik juist kleinere sproeier zeggen..
|
|
|
|
koenhendrickx |
7-5-2010 20:51 |
Posts: 187 |
ale eens gekeken of hij geen valse lucht trekt aan de isolator of uitlaat ofzo ? warmte -> uitzetten van delen -> groter openingen; ik had dit ook voor met een van mijn op maak TSX'en
|
|
four wheels move the body, 2 wheels move the SOUL |
|
coupequattro |
7-5-2010 20:53 |
Posts: 958 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: koenhendrickx
ale eens gekeken of hij geen valse lucht trekt aan de isolator of uitlaat ofzo ? warmte -> uitzetten van delen -> groter openingen; ik had dit ook voor met een van mijn op maak TSX'en
Wat is een isolator? Tenminse, welk onderdeel bedoel je?
En via de uitlaat valse lucht zuigen kan niet, als de uitlaat lekt gaat hij alleen maar herrie maken.
|
|
|
|
hk bergharen |
7-5-2010 21:34 |
Posts: 174 |
als je overschakelt en als die dan terug valt zul je waarschijnlijk later moeten overschakelen. Wat voorn uitlaat heb je?
|
|
|
|
PetrolShack |
7-5-2010 21:36 |
Posts: 572 |
ik weet het niet zeker, maar toen ik mijn crossmotor nog had, heb ik gelezen dat ''ze'' (cross)motorfabrikanten) waterkoeling zijn gaan gebruiken om vermogenverlies van luchgekoelde cilinders wanneer ze warm zijn tegen te gaan.
|
|
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat jij leest......! |
|
coupequattro |
7-5-2010 21:37 |
Posts: 958 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hk bergharen
als je overschakelt en als die dan terug valt zul je waarschijnlijk later moeten overschakelen. Wat voorn uitlaat heb je?
Goh.
Of hij is te zwaar vertand, of zijn rem loopt aan, of hij is niet goed afgesteld, of hij zuigt valse lucht.
|
|
|
|
Tim-gpr99 |
7-5-2010 23:36 |
Posts: 841 |
Bij mijn Derbi merk ik dit ook, precies hetzelfde... Stottert / rookt flink koud, wanneer temperatuur onder 70 graden is trekt hij echt als een gek, powerband vanaf 8000 toeren mooi doortrekkend...
Boven de 70 ( en hoe warmer, hoe erger het word, bij 90-95 graden, bij erg warm weer trekt hij echt gewoon extreem bagger) begint hij minder te trekken, komt langzamer op gang, trekt slechter door de toeren heen, en powerband komt pas bij 10000 toeren...
Sproeier 78.... Lijkt te rijk maar veel kleiner wil ik niet gaan met me 17,5... Denk dat het door te rijke afstelling komt, of door uitzetten van zuiger ofzo. Het is wel normaal dat hij minder trekt als hij warm is maar hij mag dan niet kut gaan rijden in principe. Minste slijtage /meest efficient rond de 80 graden, meeste vermogen rond 60 meen ik.
|
|
GPR50 '99 streetfightert |
|
RBN |
8-5-2010 23:48 |
Posts: 858 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]
je heb overduidelijk niet gelezen wat ik verder gezegd heb
Ik heb nog gezocht maar ik denk dat je in de war bent met het probleem met de verstopte demper.
Dit bericht is gewijzigd door RBN op 8-5-2010 om 23:49 uur.
|
|
|
|
Royal Club |
9-5-2010 0:13 |
Posts: 60390 |
jij heb alleen maar problemen.
ik weet t trouwens wel goedgemaakt met je, ik heb onlangs nog uitgelegd, al dan niet tegen jou, waarom een doorsnee brommer warm wat minder presteert en ik heb ondertussen wel een miljoen keer uitgelegd wat je moet doen als je brommer warm slechter presteert.
ga mn posts maar doorzoeken
Dit bericht is gewijzigd door Royal Club op 9-5-2010 om 0:15 uur.
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
Tim-gpr99 |
9-5-2010 2:01 |
Posts: 841 |
Duurt vrij lang, 54389 post doorzoeken? Maarja, t is gewoon zo dat brommers warm minder presteren maar ook minder slijten... als hij echt kut gaat rijden iets kleiner sproeiertje monteren, en ook alleen met warme motor afstellen?
|
|
GPR50 '99 streetfightert |
|
Royal Club |
9-5-2010 2:45 |
Posts: 60390 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
Duurt vrij lang, 54389 post doorzoeken? Maarja, t is gewoon zo dat brommers warm minder presteren maar ook minder slijten... als hij echt kut gaat rijden iets kleiner sproeiertje monteren, en ook alleen met warme motor afstellen?
zeg het nog ff 50x, dan begrijpt en onthoud ie het misschien
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|