Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cilinder gebroken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 999 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #61504 - Cilinder gebroken
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 6851 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Makrolon 3-5-2010 23:01 Print reply

Posts: 6733
gaatje boren aan het eind van de scheur, en dan de scheur vol pompen met vloeibare pakking. ook goed tegen de binnenkant smeren. Effe goed uit laten harden en voila!
 
KTM 525 EXC Supermoto
Frysk 4-5-2010 8:51 Print reply

Posts: 34930
ff met de flex of dremel de scheur verbreden en zo'n halve CM aan beide kanten ruig maken.

dan met kneedbaar staal of kneedbaar alu de scheur opvullen, uitharden laten, schuren en cilindertje overspuiten

je ziet er niks meer van en het het is luchtdicht

mooiste is dan eigenlijk ook nog om je cilinder een beetje te laten vlakken of af te laten draaien zodat de kop goed afsluit.. maar dat is eigenlijk een kwestie van proberen of ie ook goed afsluit als je de kop erop hebt
 
giggitybyte
Saknet 4-5-2010 9:07 Print reply

Posts: 10355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
vraag me af hoe die scheur erin komt.



geen kvs erin maar water
buiten of in onverwarmde schuur stallen


flink aan de kook geweest kan ook nog

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 4-5-2010 om 9:08 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Freddy-fish 4-5-2010 10:00 Print reply

Posts: 2129
inderdaad een gaatje bore aan het eind van de scheur , hier mee verkom je dat de scheur na reperatie nog verder gaat scheuren, maar een heel stuk eruit hale zou ik niet doen, gat boren en dan opvulle met kneedbaar metaal
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)

Dit topic is 6851 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved