Na wat druppels KVS op de grond te zien liggen onder mijn Senda kwam ik erachter dat er een scheur zat in mijn cilinder. Als hij koud is lekt hij hier wat. Kan ik hiermee nog verderrijden? En wat kan er dan in het ergste geval gebeuren?
Cilinder is nog geen 50 km oud dus om nu weer direct een nieuwe te gaan kopen vind ik wat jammer van het geld.
Edit: ohja fftjes foto's toevoegen
Dit bericht is gewijzigd door ds-sm-apple op 3-5-2010 om 14:43 uur.
Maar moet je niet kijken aan de hand van het materiaal van de cilinder zelf wel kneedbaar metaal je gaat gebruiken? Of kan ik gewoon dat kneedbaar titanium bijvoorbeeld gebruiken als de cilinder van aluminium is?
nee, tis gewoon 2componenten spul wat je door elkaar kneed en dan toepast. t hecht in princiepe gewoon op de meeste alledaagse metalen. ga maar naar de brezan of A-parts of andere automaterialen handel en vraag naar een rolletje kneedbaar metaal.
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
kneedbaar titanium zou wel mooi zijn ja..
nee, tis gewoon 2componenten spul wat je door elkaar kneed en dan toepast. t hecht in princiepe gewoon op de meeste alledaagse metalen. ga maar naar de brezan of A-parts of andere automaterialen handel en vraag naar een rolletje kneedbaar metaal.
Wat is mooi aan kneedbaar titanium dan? Volgensmij had ik het gewoon overgenomen van die link
Naar een automaterialen zaak gaan word het dan sowieso.
de scheur kan door spanning in het metaal komen. zoals al word gezecht kneedbaar metaal er op en je bent klaar. ook kun je hem laten lassen. geeft een beter resultaat.
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.