Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Derbi GRP 50 2T vs. Yamaha TZR 50

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 530 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61487 - Derbi GRP 50 2T vs. Yamaha TZR 50
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 22889 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tuono50 1-5-2010 15:17 Print reply

Posts: 301
proefrit laten ze niet overal toe maar als het mag is het gratis als je echt geintereseerd bent.
 
surf the asphalt
dittie46 1-5-2010 15:50 Print reply

Posts: 372
ik zou voor de tzr gaan alleen omdat het een Japanner is

owja gpr en tzr zijn geen scooters
 
frinkandellebroodje gangster worden ? even inbox
ronaldt 1-5-2010 15:56 Print reply

Posts: 2735
jij denkt dat een Tzr in japan in elkaar wordt gezet ?
 
<Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt.>
Derbi1991 1-5-2010 17:33 Print reply

Posts: 363
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ronaldt
jij denkt dat een Tzr in japan in elkaar wordt gezet ?


Komt uit Italië
 
Drive like you stole it.
Royal Club 1-5-2010 17:44 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi1991
[...]


Komt uit Italië


spanje sukkel
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Frysk 1-5-2010 17:45 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ik bedoel dus te zeggen dat dat soort productie fouten niet tot weinig voorgekomen zijn bij am6



*kuch* krukas die doormidden breekt met ori setup*
 
giggitybyte
Royal Club 1-5-2010 17:46 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



*kuch* krukas die doormidden breekt met ori setup*


na 50km?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Jelmer MX 1-5-2010 17:47 Print reply

Posts: 13514
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]



*kuch* krukas die doormidden breekt met ori setup*

*kuch* nog steeds niet vooruit komen met andere cilinder *kuch*


Oja, en wat betreft die blokken. Maakt geen zak uit, alles kan kapot.
 
Stiffmeister 1-5-2010 17:49 Print reply

Posts: 1582
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Matthijsdeh
Heel erg bedankt allemaal voor jullie opvattingen over deze BROMMERS(hè tuono )

Al moet ik eerlijk zeggen dat het me qua keuze niet veel vooruit heeft geholpen.

Misschien helpt het als ik vertel wat ik zelf bezit:

Kymco Grand Dink S 50, 140kg
Zo'n beetje de grootste brommer die er is, en het zwaarst.
Rijdt wel heerlijk.

Is een proefrit trouwens betaald of gratis?

Groetjes!


Mij lijkt een TZR of GPR een veeel betere wegligging hebben dan zo'n Kymco Grand Dink S50, maarja.
Gewicht verschilt niet veel tussen TZR en GPR, msichien dat de GPR net iets zwaarder is.

Proefrit is meestal gewoon vrijblijvend etc.

Kwaliteit is het opzich allebei, en goed onderhoudt scheelt een hoop (ook netjes / schoonhouden etc)
 
.. Retro Active
Paul de Salmiakbal 1-5-2010 17:51 Print reply

Posts: 5285
Ik zou kwa uiterlijk voor de GPR gaan, mooiere styling, mooie upsidedown vork en kleiner.
Verder zijn het allebei kwalitatief gezien goeie merken, als een van de twee echt kutkwaliteit was dan waren de meningen niet zo verdeeld.
 
Maeddy 1-5-2010 17:55 Print reply

Posts: 1059
Ik zou zelf voor de tzr gaan gezien het am6 blok. Derbi gpr heeft volgens mij geen balansas, wat de trillingen veroorzaakt. Als je je brommer een beetje opvoert, dan trilt alles kapot.

Tzr is theoretisch comfortabeler op te voeren, plus dat hij een dik uiterlijk heeft. De derbi gpr daarentegen is echt supermooi.

Qua rijden, kun je met de tzr echt superhard door de bocht. Ik vind het een vrij lichtvoetige brommer. Ik betwijfel of dat voor de gpr anders zal zijn. Het zijn tenslotte beide racers.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
hatsjie 1-5-2010 17:59 Print reply
Posts: 185
Tja... je kan aan de verdeelde meningen wel merken dat 't eigenlijk geen ruk uitmaakt.
Als jij je brommer gewoon goed behandeld en onderhoud dan heb je er veel plezier van. Ze hebben allebei voordelen en allebei nadelen. Kies gewoon zelf, plezier ga je er toch wel aan beleven.

 
kpotmake 1-5-2010 18:48 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
Ik zou zelf voor de tzr gaan gezien het am6 blok. Derbi gpr heeft volgens mij geen balansas, wat de trillingen veroorzaakt. Als je je brommer een beetje opvoert, dan trilt alles kapot.

Tzr is theoretisch comfortabeler op te voeren, plus dat hij een dik uiterlijk heeft. De derbi gpr daarentegen is echt supermooi.

Qua rijden, kun je met de tzr echt superhard door de bocht. Ik vind het een vrij lichtvoetige brommer. Ik betwijfel of dat voor de gpr anders zal zijn. Het zijn tenslotte beide racers.

hahaha, 'als je hem opvoert trilt alles kapot'
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Maeddy 1-5-2010 19:12 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

hahaha, 'als je hem opvoert trilt alles kapot'


Gaat over derbi, ik heb het vaker gehoord hoor, dat bij een leuke setup gewoon je motorblok-ophangpunten kapot gaan. . Aangezien 95 procent ooit toch een leuke set-up wil, moet je daar een beetje rekening mee houden.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
ChielTZR 1-5-2010 19:23 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]


Gaat over derbi, ik heb het vaker gehoord hoor, dat bij een leuke setup gewoon je motorblok-ophangpunten kapot gaan. . Aangezien 95 procent ooit toch een leuke set-up wil, moet je daar een beetje rekening mee houden.


net alsof dat zo vaak gebeurt...
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)

Dit topic is 22889 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved