Zozo, je bent er wel blij mee dat ie weer kamp-bakt.
Hier Hans zen MT-Fotos:
En Hans zen info:
Optisch :
mb velgen + weg(race)banden
mb voorvork
mb cockpit met MVT digitale toerenteller en plaatje op km-teller
mb achterveren
renthall stuur
frame gepolijst
gaten geboord in stangen en bevestigings beugels
onderkuip
dakartank
zelfgemaakt kontje
zelfgemaakte zijplaten/schermen
luchtfilterhuis eruit gekeild,en zelf bakje voor accu gemaakt.
stickers
Plannen met z?n MT: (ps dit is oude info en oude fotos, de setup is ondertussen al wat beter)
In de zomer(2002 zoals het er nu naar uit ziet) als ik een auto heb wil ik er een vette streetfighter van maken : aprillia rs wielen,mono-achterbrug,upsd voorvork,kroonplaten.of 125 cc
6-bak(dat weet ik nog niet),vloeistofkoeling em dikke carb >38 flatside ofzo.
-zelf uitlaatje maken.
-mooi stuurkuipje
Als ie klaar is stuur ik wel fotoos
tips
oor gaten in je (achter)rempedaal(eerst plaat achter lassen voor stevigheid),in allerlij ophangingen voor je uitlaat,in die "stang" vanaf je frame naar je trommelrem.
Plak een plaatje van een lekker wijf,je chick of je moeder op je kilometerteller.die dingen kloppen vaak toch voor geen meter.een digitale fietsen teller is veel beter,als
je kabel tenminste lang zat is,wat bij mij dus niet het geval is.wat maakt het uit om te weten hoe hard je rijd? als je de top maar kent.als je je brommer een beetje kent
weet je wel in welke versnelling bij x-aantal toeren, hoe hard ze rijd.
Bij mt,verlas iets aan je bovenste kroonplaat(aluminium) zodat je stuur een paar centimeter verder naar achter komt en je de brommer verder door haar
vorkpoten kan laten zakken.