met een snelle 50 of 65 ga je ook in km/u omhoog, ik weet niet of dat is wat je wil?
Een 65 geeft uiteraard meer trekkracht dan een 50 onderin.
Je zou de originele cilinder kunnen laten honen, de uitlaatpoort (laten) verbreden voor wat meer koppel, en dan een nieuwe zuiger erbij.
Ik weet niet of ze te krijgen zijn, maar een hoge druk kop doet ook altijd iets, desnoods de kop laten vlakken.
Snel uitlaatje eronder? Ik weet niet wat je nu precies hebt, voor de stilte zou je een brommer uitlaatje kunnen nemen (dus geen snor) of zon vervang van sito / tecno.
boeit je de herrie niet, dan neem je expansie uitlaatje.
Ook al gedacht aan een andere (race) koppeling, desnoord wat andere poelies om hem harder te laten trekken?
Die 13/13 heeft alleen zit als je de inlaat ook met een 13mm boor doorboort!
JE kan ook nog de krukas aan laten passen, zodat je een langere inlaatslag krijgt....
Je kan alle kanten op dus, ik zou beginnen met de 13mm boor, hoge druk kop, nieuwe zuiger en hoon beurtje, en een dikkere uitlaat dan origineel.
Daarna eventueel prutsen met de koppeling en poelies.
|