Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yamaha dt blokbouten

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1219 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #61368 - Yamaha dt blokbouten
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stevoo 20-4-2010 22:06 Print reply

Posts: 689
orgineel honda in een yamaha... dat kan toch niet.


ik zou ook 6 kant pakken. als je daar nog bij kan met dop.
 
MembraaNN beunhaas!!
kenny77 20-4-2010 22:10 Print reply

Posts: 29286
honda bouten zouden best kunnen werken, als je er maar genoeg hebt liggen, om op alle goede lengtes uit te komen.
honda bouten zijn inderdaad veeeel beter als die kruiskop wat in de yamaha's zitten.
Hoe vaak ik er al niet tegen ben gekomen die kapot zijn.
(als je het netjes doet, gaat het prima , maar de meeste mensen doen dat niet helaas)

inbus is wel het makkelijkste en gaat ook goed.

6 kant gaat niet want dan krijg je de bout niet aangedraaid die vlak naast de schakelas zit.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 20-4-2010 om 22:10 uur.
 
Dt50-Crosser 20-4-2010 22:17 Print reply

Posts: 162
nee idd zeskant is geen optie.
Al heb je gwn goeie sterke inbusbouten en een inbussleutel die goed past dan draai je em niet zo snel dol is mijn mening.
 
Dt50-Crosser 25-4-2010 14:27 Print reply

Posts: 162
Hallo ik ben nu aan het kijken voor bouten maar ik zie alleen rvs A2 bouten of gegalvaniseerd 8.8 ofsow maar ik zie geen rvs 8.8 kunnen die A2 ook?
 
PRO TUNING 25-4-2010 14:52 Print reply

Posts: 4000
Wat hier Honda bouten worden genoemd zijn flensbouten, die in veel Japanse motoren worden gebruikt.

Je kunt ze krijgen in zwart of verchroomde uitvoering in diverse lengtes.
 
Dt50-Crosser 25-4-2010 16:26 Print reply

Posts: 162
ik vroeg of die rvs A2 inbus bouten ook kunnen of dat het echt 8.8 moet zijn .
Maar die zeskant dingen dat is echt geen optie want je moet ze ook in gaatjes draaien waar je nooit van zn leven met een steeksleutel bij kan of ratel.
 
swieber 25-4-2010 16:43 Print reply
Posts: 82
doe torks
 
Dt50-Crosser 25-4-2010 19:21 Print reply

Posts: 162
Iemand die het wel weet?
 
stevoo 25-4-2010 19:23 Print reply

Posts: 689
gewoon rvs A2 die 4,9 en 8.8 staan alleen op ijzeren bouten
 
MembraaNN beunhaas!!
PRO TUNING 25-4-2010 20:21 Print reply

Posts: 4000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stevoo
gewoon rvs A2 die 4,9 en 8.8 staan alleen op ijzeren bouten



En welke treksterkte heeft een RVS A2 ??
 
stevoo 25-4-2010 21:37 Print reply

Posts: 689

Treksterkte (N/mm²)

staal 8.8: 800
rvs a2: 700

kleinbeetje verschil maar ik heb ook gewoon rvs inbus in me dt blokzitten.

 
MembraaNN beunhaas!!

Dit topic is 2802 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved