Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Examens 2010

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1199 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #61337 - Examens 2010
Pagina 17 van 37
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 35, 36, 37Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 22529 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Topic Regels
 
Namens de crew van Brommerforum aan iedereen die geslaagd is: Gefeliciteerd !
 

Paultje Pils 26-5-2010 11:38 Print reply

Posts: 2110
Zo, ik heb over twee uur examen scheikunde. Wederom GR gevuld
Toch wordt dit weer de moeilijkste van alle examens. Succes iedereen met de examens vandaag.
 
If you can't dodge it, ram it.
ChielTZR 26-5-2010 11:50 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
Zo, ik heb over twee uur examen scheikunde. Wederom GR gevuld
Toch wordt dit weer de moeilijkste van alle examens. Succes iedereen met de examens vandaag.


Succes vandaag allemaal ;d

Kunnen we stellen dat bf'ers minder problemen hebben met natuurkunde dan scheikunde :P
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Cootje46 26-5-2010 11:52 Print reply

Posts: 735
Scheikunde is gewoon niks werd!
Kutvak
Natuurkunde zit tenminste vol met logica, en heb er vrijdag examen in. En sta er nu 6.7 voor, dus met beetje geluk blijf ik er een 7 voor staan
 
In mijn vorige leven was ik vast een poetsdoek..
Pizza501 26-5-2010 11:53 Print reply

Posts: 308
onze leraar scheikunde is nou ook niet echt geweldig te noemen
 
Alfa Romeo 8C Competizione
Maeddy 26-5-2010 11:53 Print reply

Posts: 1059
Ja, iedereen succes vandaag met examens
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Aprilia RX 50 2003 26-5-2010 11:57 Print reply

Posts: 6718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


Succes vandaag allemaal ;d

Kunnen we stellen dat bf'ers minder problemen hebben met natuurkunde dan scheikunde :P


De meeste BF ers hebben in elk geval praktijkervaring met de wet van Newton
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Maeddy 26-5-2010 11:58 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


De meeste BF ers hebben in elk geval praktijkervaring met de wet van Newton


Ja ik had ook nog wel ervaringen met magnetische inductie'

(klote ontstekingen )
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Paultje Pils 26-5-2010 11:59 Print reply

Posts: 2110
Natuurkunde is gewoon gegevens noteren, en formules opschrijven. Dan kijken wat gevraagd wordt, en alles invullen. Eigenlijk hoef je niks van natuurkunde te weten, om dat te kunnen.

Scheikunde daarentegen, is gewoon kut.

Redox en zuur-base lijken op papier makkelijk beheersbaar, maar er zijn ALTIJD weer uitzonderingen etc. Afschaffen dus.

EDIT: veel type fouten moeten verbeteren. Ik zal wel zenuwachtig zijn

Dit bericht is gewijzigd door Paul_GTS50 op 26-5-2010 om 12:00 uur.
 
If you can't dodge it, ram it.
JarJar 26-5-2010 12:00 Print reply

Posts: 122
haha, natuurkunde is ook gwn stuk flexer en duidelijker dan scheikunde, met na kun je ten minste nog iets bereiken
Iedereen veel succes met scheikunde, laatste echte leer examen. Morge duits en engels, dus lekker duitse series kijken :P (die ludolfs/cobra 11) xD
 
Burning Fuel 4fun
tjeerdie 26-5-2010 12:01 Print reply

Posts: 251
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
Zo, ik heb over twee uur examen scheikunde. Wederom GR gevuld
Toch wordt dit weer de moeilijkste van alle examens. Succes iedereen met de examens vandaag.


Ik heb me op scheikunde voorbereid met het maken van mn kickstart en in de zon bakken, dus dat gaat zeker goedkomen!
 
Maeddy 26-5-2010 12:02 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tjeerdie
[...]


Ik heb me op scheikunde voorbereid met het maken van mn kickstart en in de zon bakken, dus dat gaat zeker goedkomen!


Mentale voorbereiding
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Aprilia RX 50 2003 26-5-2010 12:02 Print reply

Posts: 6718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
Natuurkunde is gewoon gegevens noteren, en formules opschrijven. Dan kijken wat gevraagd wordt, en alles invullen. Eigenlijk hoef je niks van natuurkunde te weten, om dat te kunnen.

Scheikunde daarentegen, is gewoon kut.

Redox en zuur-base lijken op papier makkelijk beheersbaar, maar er zijn ALTIJD weer uitzonderingen etc. Afschaffen dus.

EDIT: veel type fouten moeten verbeteren. Ik zal wel zenuwachtig zijn

Dit bericht is gewijzigd door Paul_GTS50 op 26-5-2010 om 12:00 uur.


ik vind scheikunde toch echt makkelijker dan natuurkunde
maar dat kan er ook aan liggen dat onze scheikunde leraar wel goed is maar we voor natuurkunde een of ander opgewarmd lijk hebben
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
hggf 26-5-2010 12:03 Print reply

Posts: 1404
Straks bio, kijken wat dat gaat worden.

Ik hoop dat er niet te veel over hormonen en erfelijkheid in komt, want dat zijn de 2 enige dingen die in niet goed kan.
En voor de rest moet het hopelijk wel lukken.
 
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers...
Pizza501 26-5-2010 12:04 Print reply

Posts: 308
voor mij ook bio, moet wel lukken denk ik, bio is meestal niet zo moeilijk... even afkloppen
 
Alfa Romeo 8C Competizione
Cootje46 26-5-2010 12:05 Print reply

Posts: 735
Ik auch, gewoon zorgen dat je de vraag echt geod begrijpt. Volgensmij is bio wel te doen hoor.

Edit: Ik ga ff wa bammetjes eten en dan daarna richting schoool, veel succes allemaal. En pizza tot straks

Dit bericht is gewijzigd door Cootje46 op 26-5-2010 om 12:06 uur.
 
In mijn vorige leven was ik vast een poetsdoek..

Dit topic is 22529 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 17 van 37
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 35, 36, 37Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved