mestyle |
13-4-2010 20:11 |
Posts: 630 |
versleten zuigerveren?
|
|
|
|
Broem |
13-4-2010 20:20 |
Posts: 112 |
kan ik even chekken, maar hij maakt wel gewoon toeren als die in zen vrij staat of met de koppeling ingeknepen, zodra ik wil rijden heeft die geen koppel meer maar stottert niet
|
|
yn't skiet |
|
JB1 |
13-4-2010 20:21 |
Posts: 14881 |
Zuigerveren helemaal op.
Vervang die eerst maar eens even
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Broem |
13-4-2010 20:29 |
Posts: 112 |
oke, en bedankt
|
|
yn't skiet |
|
jeroentjen13 |
13-4-2010 22:31 |
Posts: 850 |
is een ss geen 4-takt?
anders mss klepspeling controlere
als je inlaatklep te weinig staat, krijgt hij minder naft, rijd hij minder goe
|
|
|
|
Paultje Pils |
15-4-2010 11:21 |
Posts: 2110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Broem
kan ik even chekken, maar hij maakt wel gewoon toeren als die in zen vrij staat of met de koppeling ingeknepen, zodra ik wil rijden heeft die geen koppel meer maar stottert niet
Zijn symptomen van versleten veren. Je hebt dan geen compressie meer, dus toeren maken wil ie wel, maar belast niet
Dat inhouden etc kan ook duiden op een foutje in je benzine traject. Alles doorkijken dus.
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
XDr4g0nX |
15-4-2010 11:33 |
Posts: 3526 |
Het niet kunnen rijden klinkt idd als versleten veren, daardoor kan hij geen kracht leveren.
En het wegvallen tijdens het rijden en dat hij het daarna weer doet klinkt als een leeg vlotterbakje.
|
|
Signature: [==||========] 20% complete |
|
Paultje Pils |
15-4-2010 11:35 |
Posts: 2110 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Het niet kunnen rijden klinkt idd als versleten veren, daardoor kan hij geen kracht leveren.
En het wegvallen tijdens het rijden en dat hij het daarna weer doet klinkt als een leeg vlotterbakje.
Ja, precies wat ik zei
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
XDr4g0nX |
15-4-2010 11:44 |
|
Pixl |
15-4-2010 11:49 |
|
Broem |
16-4-2010 13:25 |
Posts: 112 |
weet ik het iig (bijna) zeker ik scheur de hele brommert denk ik uitelkaar en zal dan even alles nakijken, heb trouwens nog even een aantal vraagjes:
iemand enig idee wat een binnenrotor ontsteking met een 4 takt doet? ik wil eigenlijks nog meer koppel krijgen en dat die nog wat sneller op toeren komt. met een zwaar vliegwiel zoals nu lijkt het mij dat die daardoor juist zoveel koppel heeft maar veel pitbikjes etc hebben ook vaak binnenrotot vandaar.
en als ik mijn voorvork wil inkorten en dan een stukje van de veren afzaag wat heeft dit voor gevolgen? en wat kan er maximaal vanaf? kan hem niet door de poten laten zakken omdat de veer dus aan de buitenkant van de vork zit.
|
|
yn't skiet |
|
Paultje Pils |
16-4-2010 13:28 |
Posts: 2110 |
Binnenrotor is funest voor je koppel, wel goed voor je gasreactie.
|
|
If you can't dodge it, ram it. |
|
JB1 |
16-4-2010 13:29 |
Posts: 14881 |
Je kunt hem wel een stukje laten op de manier zoals jij zei.
Als je meer koppel wilt, moet je meer CC's nemen.
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Broem |
16-4-2010 13:38 |
Posts: 112 |
oke en ander nokkenasje zou dat kunnen helpen voor extra koppel? zal de tandwielverhouding ook nog wel even aanpassen (persoonlijk vind ik snel optrekken mooier dan snel rijden, de combinatie is natuurlijk perfect )
erg snelle reacties trouwens
|
|
yn't skiet |
|
Paultje Pils |
16-4-2010 13:47 |
|