Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Orginele Scooter?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 628 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61286 - Orginele Scooter?
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3378 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Saknet 12-4-2010 11:20 Print reply

Posts: 10355
maar die van mij was ook nog verknipt ontopic, ik bedoelde eigenlijk dat hij niet echt op de hoogte is als hij eerst zegt van ja alles is standaard en daarna ohwja zit wel n andere uitlaat onder. ik dacht dat mn hint duidelijk genoeg was, want topicstarter was ook slim genoeg om dit in begin forum te plaatsen.


overigens als jij zo'n taal specialist bent (inbox mij dan eens even waarom kousen met S is en kazen/laarzen met Z)
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Wauter 12-4-2010 11:55 Print reply
Posts: 229
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fly High
Vraagje jongens ik heb paar maanden geleden alweer nieuwe scooter gekocht maar alles is standaard niks aan verandert en gister ben ik hem wezen testen bij Bodegraven het tot mijn grote verbazing rijdt hij maar liefst 92 Kmph als het niet harder is wat heeft dit tot gevolgen als ik aangehouden wordt?



oke even voor de duidelijkheid. Hoe heb je hem getest? op een rollerbank? of gewoon naast een maat gereden die ook zo hard kon?

want er is iets raars aan je verhaal namelijk dat je de scooter al maanden hebt en je komt er nu ineens achter dat hij 92 kan. Nog nooit boven de 50 geweest omdat je altijd maar half gas gaf? kan ik me heel moeilijk voorstellen.

Als je nou eens uitlegt waarom je er nu pas achterkomt dat hij harder kan dan 45 kunnen wij jou ook beter helpen.
 
XDr4g0nX 12-4-2010 12:03 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Wauter
[...]



oke even voor de duidelijkheid. Hoe heb je hem getest? op een rollerbank? of gewoon naast een maat gereden die ook zo hard kon?

want er is iets raars aan je verhaal namelijk dat je de scooter al maanden hebt en je komt er nu ineens achter dat hij 92 kan. Nog nooit boven de 50 geweest omdat je altijd maar half gas gaf? kan ik me heel moeilijk voorstellen.

Als je nou eens uitlegt waarom je er nu pas achterkomt dat hij harder kan dan 45 kunnen wij jou ook beter helpen.

Hij heeft de scooter gekocht met nog geen 4.000km op de teller, maar na een tijdje rijden is er een gat in de uitlaat ontstaan. Toen reed hij rond de 70km/h. Toen is de uitlaat vervangen voor een Ixil uitlaat (dat staat er iig op de demper ) en sindsdien is hij steeds harder gaan rijden, eerst 75, toen 80 enzovoort.

En het testen van de snelheid is gedaan door lekker te gaan rijden op een lang stuk zonder hobbel, verkeerslichten of wat dan ook
Zijn teller heeft een niet al te grote afwijking, denk rond de 5 km/h (zoals de meesten ).
 
Signature: [==||========] 20% complete
Maeddy 12-4-2010 13:39 Print reply

Posts: 1059
Snelle tellert is het probleem denk ik, icm een missend propje in de uitlaat.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Fly High 12-4-2010 19:19 Print reply

Posts: 67
Ik heb hem op de navigatie geklokt op 92
 
Weet Geen Sign...
wesselvdb 12-4-2010 21:38 Print reply

Posts: 158
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Dylan_B
als ik me niet vergis is piaggio Fly 4takt?
dus dan zou een andere uitlaat niet super vele verschil maken.
of is dit de 2 takt versie?

dan prop in de uitlaat.
vario ring er in als die er uit is gehaald


Als het 4-takt was had het de 90 zoizo niet gehaald, zeker niet standaard. een beetje opgefokte 4-takt gaat 70
 
Interesting
Wauter 13-4-2010 9:48 Print reply
Posts: 229
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Fly High
Ik heb hem op de navigatie geklokt op 92


erg vreemd allemaal, maar je wilt hem terugvoeren naar 60/70? Dan moet je gewoon een ringetje in de uitlaat lassen, werkt prima
 

Dit topic is 3378 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved