Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Setup Puchje

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 907 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #61229 - Setup Puchje
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 7418 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Drd Racer 8-4-2010 21:23 Print reply
Posts: 44
Oke, ga dalijk dat setje bestellen met cil. en uitlaat.
Maar die link die hij had gegeven van die onderdelen is van Puchshop.de ..? Iemand ervaring met deze site en deze zal toch zeker wel betrouwbaar zijn.? ik heb nou spoeiers 74-76-78 erbij, dacht dat dat wel ongveer goed zal zijn.
???
 
gravedigger666 9-4-2010 0:35 Print reply
Posts: 73
Hey
Puchshop.de is een heel erg goede site, met erg goed service.
Het is gewoon een nederlandse winkel.

Levering is altijd binnen een week mits op tijd betaald natuurlijk.
Ik zou voor de zekerheid sproeiers van de maten 70 tot 80 erbij nemen.
ga je de Carb gebruiken die er bij geleverd word?
Zo ja dan moet je dus imitatie sproeiers hebben.

DEZE

Bovenstaande link is een set van 70 tot 80.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en voor verdere vragen mag je me altijd in een pbtje om me mail adres vragen zodat je ook via mail of msn vragen kunt stellen.

Grt
 
swieber 9-4-2010 8:07 Print reply
Posts: 82
ik raad je aan wel eerst met een zwaardere vertanding de cilinder even in te rijden, dan heb je langer plezier van je setup later.
 
ChielTZR 9-4-2010 8:12 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: swieber
ik raad je aan wel eerst met een zwaardere vertanding de cilinder even in te rijden, dan heb je langer plezier van je setup later.


Zwaardere vertanding?
gewoon met een lichte vertanding rustig inrijden en niet teveel toeren blazen.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Drd Racer 9-4-2010 15:58 Print reply
Posts: 44
Oke, ik zet er wel meteen 12-46 op maar hoeveel km moet ik dan rustig aan doen, en als ik rustig aan moet doen mag ik er toch wel gewoon mee rijden als ik niet overal maximaal gas en lang op zijn top hang?
 
Pixl 9-4-2010 15:59 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drd Racer
Oke, ik zet er wel meteen 12-46 op maar hoeveel km moet ik dan rustig aan doen, en als ik rustig aan moet doen mag ik er toch wel gewoon mee rijden als ik niet overal maximaal gas en lang op zijn top hang?


gewoon zo'n 200 km, je kunt er gewoon meer rijden maar niet teveel volgas, en beetje varieren met toerental
 
So fuckin' what!?
Paul de Salmiakbal 9-4-2010 16:01 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drd Racer
Oke, ik zet er wel meteen 12-46 op maar hoeveel km moet ik dan rustig aan doen, en als ik rustig aan moet doen mag ik er toch wel gewoon mee rijden als ik niet overal maximaal gas en lang op zijn top hang?

Inrijdperiode ligt zo rond de 200 km. Gewoon rustig rijden en niet volgas wegtrekken en het gaat prima

Dit bericht is gewijzigd door Paul_Met_Puch op 9-4-2010 om 16:03 uur.
 
PRO TUNING 9-4-2010 16:35 Print reply

Posts: 4000
70 cc Airsal cilinder + HD kop
Standaard 12 mm origineel Bing carburateur
Origineel model uitlaat + 28 mm bocht
Contactpunten op 0.4 mm
Voorontsteking op 1.2 mm voor BDP
Standaard 15 - 45 T vertanding

Dit is voor jouw doeleinden perfect.
 
gravedigger666 9-4-2010 18:12 Print reply
Posts: 73
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PRO TUNING
70 cc Airsal cilinder + HD kop
Standaard 12 mm origineel Bing carburateur
Origineel model uitlaat + 28 mm bocht
Contactpunten op 0.4 mm
Voorontsteking op 1.2 mm voor BDP
Standaard 15 - 45 T vertanding

Dit is voor jouw doeleinden perfect.


Ik denk toch (weet het wel zeker) dat die kstar set toch net wat meer trekkracht gaat geven dan een airsal.

Hij wil meer trekkracht dus lijkt me de kstar beter.
 

Dit topic is 7418 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved