Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - derbi gpr - cagiva mito(prima)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 882 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #6120 - derbi gpr - cagiva mito(prima)
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 4008 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stoffelsmichiel 8-4-2004 16:44 Print reply

Posts: 395
effe nog een vraagje had geen zin om nieuw topic te openen: zouden de kappen van een cagiva prima op een derbi gpr passen met besvestiginspunten ensow?
 
de_koen 8-4-2004 16:45 Print reply

Posts: 5595
volgens mij wel
 
Honda 5-Bak te koop
G-rox 8-4-2004 17:00 Print reply
Posts: 33
hey,

ik kan je sterk afraden om dat ding te kopen.
er zijn gewoon geen onderdelen voor te krijgen.
ze hebben geen nederlandse goedkeuring.

de versnellingsbakken zijn gaar.(valt uit de vesnelling tussen 3/4/5/6)

verslijt maar een voortandwiel, waar ga je een nieuwe kopen?

voor de rest passen de onderdele van een gpr wel.
alleen motorisch niet. en de voorvork en kroonplaten zijn anders.

er zit een cagiva motorblok onder.

ik heb het trouwens over een cagiva prima. die zijn gemaakt van 1991/1993

je hebt ook de mito, deze waren er vanaf 1996 ofzo, die hebben wel een derbi blok enzo.

feiten zijn gebaseerd op waarheid, kheb er zelf ook een gehad
 
ties 8-4-2004 17:33 Print reply
Posts: 1333
der was toch ook een cagiva met 7 versnellingsblok die waren niet geimporteerd.
dat was volgensmij degene die de ketting ook verkeerd had.
 
Apriliars105 8-4-2004 17:37 Print reply

Posts: 6111
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties

der was toch ook een cagiva met 7 versnellingsblok die waren niet geimporteerd.
dat was volgensmij degene die de ketting ook verkeerd had.


die is 125 cc dacht ik...
 
As finishing touch, God created the Dutch
Soepkip 8-4-2004 17:38 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Apriliars105

[...]


die is 125 cc dacht ik...


Ja volgens mij ook, Daan heeft daar een blok van voor onder z'n RS ding project.
Das ook een 125cc, 7-bak, mito blok.
 
renegade 8-4-2004 17:48 Print reply

Posts: 1064
ik weet niet hoor maar een mito is wel degelijk anders er ligt zo als anton zegt een morini onder (oud model zo als de rst d8 ik te herinnere)voor de rest als je hem koopt zal er een gilardoni cilinder op zitten. gpr spullen passen 100% zeker niet want ze hebben ook al een andere uitlaat poort en zo (cagiva heeft zijn eigen lijn met uitlaten.. maat van me had een luckystrike met een arrow uitlaat dat ding liep knijters hard(kappen zijn idd het zelfde maar daar blijft het ook bij.. opzich als je hem voor een prikkie kan kopen wist ik het wel heb er toen ook op gereden .. en later ook op een gpr ... is toch weer anders (motorish dan)

suc6
 
flakfazer ==> renegade ( sonic powa)
stoffelsmichiel 8-4-2004 18:13 Print reply

Posts: 395
dus de onderdelen passen nietbehalve de kappen(waar het om gaat)? en als het nou een cagiva prima si en die gozer zegt dat die uit 1999 is lult die dan dus? en de paint is egt gruwelijk maar motorisch is die niet zo lekker(loopt niet) is 900 dan een goed prijs?
 
arie-de-arier 8-4-2004 18:16 Print reply

Posts: 10000
foto? en zoveel te betalen voor mooi gespoten kappen, en velgen en al het andere legale is niet te doen denk ik, aangezien het frame niet gekeurd is las ik net, en het blok loopt niet wat is er stuk dan?
 
Allah is beter
stoffelsmichiel 8-4-2004 18:21 Print reply

Posts: 395
denk dat de zuiger veracht is das opzicg niet zo erg maar het kan zijn dat er speling zit op de krukas... verder start di niet omdat er iets is met de startmotor. en neem maar aan dat die egt heel erg mooi en proffesineel gespoten is...



 
AkroBatik 8-4-2004 18:29 Print reply

Posts: 1049
Denk dat dit wel spuit11 is iig volgens mij is het als volgt

Cagiva mito = 125 cc tweetakt met appie rs 125 blok (uiterlijk: een gekrompe ducati 748 (met rechte koplampen ipv van de ronde van de prima)

Cagiva Prima = 50 cc wegracer. Geen idee welk blok

Derbi Gpr = een overgekochte Cagiva Prima zelfde model (yamaha neo's koplampen ducati achterlicht)
 
Gunther -> der tollest
~RoNaLd~ 8-4-2004 19:41 Print reply
Posts: 1173
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: AkroBatik

Denk dat dit wel spuit11 is iig volgens mij is het als volgt

Cagiva mito = 125 cc tweetakt met appie rs 125 blok (uiterlijk: een gekrompe ducati 748 (met rechte koplampen ipv van de ronde van de prima)

Cagiva Prima = 50 cc wegracer. Geen idee welk blok

Derbi Gpr = een overgekochte Cagiva Prima zelfde model (yamaha neo's koplampen ducati achterlicht)


Cagiva Prima heeft gewoon een Cagiva blok. En Cagiva Mito is ook in 50CC
 
-Zeroed in- 8-4-2004 19:52 Print reply

Posts: 3255
en toch blijf ik erbij dat het het g30 type morini blok is dat onder de prima hangt, net zoals bij die malaguti racer.
heb niks kunnen vinden over caviga 50cc blokken, want een blok ontwerpen kost bakken met tijd en geld.
te duur om zomaar ff onder 1 model brommer te hangen, dat 2 jaar te verkopen en dan ineens over te stappen op een derbi blok en het hele ontwerp en materiaal op de vuilnishoop te storten.



 
Blorn 8-4-2004 19:54 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -Zeroed in-

het hele ontwerp en materiaal op de vuilnishoop te storten.
Zouden ze bij Minarelli eens over moeten nadenken.

Dit bericht is ge-edit door Blorn op 8-4-2004 19:54
 
ties 8-4-2004 20:00 Print reply
Posts: 1333
idd.

maar ik dacht dat de mito ook een 7 versnellingbak had ook de 50 ergens gelezen hier op et forum dachtik.

900 euro is veel te veel voor een niet rijdend niet gekeurd ding. houguit 500.
 

Dit topic is 4008 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved