Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - am6 schakel probleem

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1058 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #61191 - am6 schakel probleem
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9343 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ChielTZR 3-4-2010 21:16 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: konterbonker
luister:

het is AM6!!!

zelfs tomos met handversnellingen schakelt nog lekkerder !

oplossing? sloop am6 eruit, flikker honda erin !

schakelt 100% beter !


Je aanstellen is ook een vak.

Gewoon wat harder trappen, dan valt er prima mee te rijden.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
roy110 3-4-2010 21:21 Print reply
Posts: 584
voor de watjes rijd honda beter jah maar voor de echte kerels kan am6 ook gewoon goed rijden hoor
 
konterbonker 3-4-2010 21:21 Print reply
Posts: 460
Zelf, heb ik ook een TZR, wanneer ik schakelde naar een andere vernselling, knalt hij na 2 sec. soms terug in zijn vorige versnelling, honda is gewoon ertegen aan tikken en alles is goed, de duurzaamheid van alle onderdelen in de honda blok vergeleken met am6 & derbi is ook een wereld van verschil.
 
pitsko 3-4-2010 21:34 Print reply

Posts: 532
als je hem niet goed in z'n 6 krijgt omdat er iemand achterop zit heeft denk ik ook wel te maken met dat je veder naar voren zit, en dus niet echt lekker onder je pook kan komen
 
Dus.
leonmt5 3-4-2010 22:15 Print reply

Posts: 799
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy110
voor de watjes rijd honda beter jah maar voor de echte kerels kan am6 ook gewoon goed rijden hoor



honda heeft zich tenminste bewezen.
am6 is er nog niet zo lang en er zijn al genoeg problemen met schakelen enz.
tegenwoordig maken ze niet zo goede blokken meer.
het moet allemaal goedkoop worden, hoe nieuwer het motorblok des te slechter de onderdelen, je ziet tegenwoordig veel meer kunstof delen.
ook zijn de tandwielen veel fijner en kleiner dan vroeger.
vind ik wel jammer.... k hou wel van een beetje kwaliteit.




Dit bericht is gewijzigd door leonmt5 op 3-4-2010 om 22:16 uur.
 
bert : bezopen en rijd toch.
falco 3-4-2010 23:12 Print reply

Posts: 3724

 
Paul de Salmiakbal 3-4-2010 23:13 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: falco
afbeelding

Idd, er word lekker afgedwaald hier
 
falco 3-4-2010 23:19 Print reply

Posts: 3724
hier, koop dit pedaal


kun je lekker hard trappen en hoef je niet bang te zijn dat ie tussen zn versnellingen gaat zitten
 
Drumsan 3-4-2010 23:28 Print reply

Posts: 1223
heb het zelf ook, bij mij moet je hem als het ware 2x voelen schakelen voordat hij in de 6 beland, bij de andere versnellingen is een klein tikje voldoende. Zal wel een AM6 narigheidje zijn, of kan het komen door dat er wat speling in het schakelmechanisme zit?
 
falco 3-4-2010 23:44 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
heb het zelf ook, bij mij moet je hem als het ware 2x voelen schakelen voordat hij in de 6 beland, bij de andere versnellingen is een klein tikje voldoende. Zal wel een AM6 narigheidje zijn, of kan het komen door dat er wat speling in het schakelmechanisme zit?


je moet inderdaad wat harder trappen bij am6, vooral bij het schakelen met lage toeren van 5 naar 6, met hogere toeren heb je er minder last van,
gewoon wat harder trappen dus, ik geloof dat er ook een tpr schakelwals bestaat die wat minder zwaar is als origineel, misschien dat het daarmee wat minder wordt?
 
roy110 3-4-2010 23:47 Print reply
Posts: 584
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leonmt5
[...]



honda heeft zich tenminste bewezen.
am6 is er nog niet zo lang en er zijn al genoeg problemen met schakelen enz.
tegenwoordig maken ze niet zo goede blokken meer.
het moet allemaal goedkoop worden, hoe nieuwer het motorblok des te slechter de onderdelen, je ziet tegenwoordig veel meer kunstof delen.
ook zijn de tandwielen veel fijner en kleiner dan vroeger.
vind ik wel jammer.... k hou wel van een beetje kwaliteit.




Dit bericht is gewijzigd door leonmt5 op 3-4-2010 om 22:16 uur.



ik heb zelf bijde gereden 1 rij ik nog dat is am6 ik heb er alleen maar gezijk mee honda is gewoon kwalitied. als ik zelf een honda blok in me aprilia kan douwen had ik het zekker gedaan
 
konterbonker 3-4-2010 23:54 Print reply
Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy110
[...]



ik heb zelf bijde gereden 1 rij ik nog dat is am6 ik heb er alleen maar gezijk mee honda is gewoon kwalitied. als ik zelf een honda blok in me aprilia kan douwen had ik het zekker gedaan


je hebt niet alleen dyslexie maar je hebt ook moeite mee met wat je echt wilt?

paar reply's hierboven typ je dat Honda nog voor watjes is en nu prijs je het de lucht in
 
falco 3-4-2010 23:56 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy110
[...]



ik heb zelf bijde gereden 1 rij ik nog dat is am6 ik heb er alleen maar gezijk mee honda is gewoon kwalitied. als ik zelf een honda blok in me aprilia kan douwen had ik het zekker gedaan


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy110
voor de watjes rijd honda beter jah maar voor de echte kerels kan am6 ook gewoon goed rijden hoor



alzheimerpatiënt zeker?
 
roy110 3-4-2010 23:58 Print reply
Posts: 584
en dat woordt moet betekene?

alzheimerpatiënt


 
konterbonker 4-4-2010 0:01 Print reply
Posts: 460
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy110
en dat woordt moet betekene?

alzheimerpatiënt




www.google.nl
 

Dit topic is 9343 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved