Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 43"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 772 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
Pagina 196 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 195, 196, 197 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 149240 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BromfreakNSR 3-6-2010 15:47 Print reply
Posts: 35
hallo.

wat voor dempers passen er op een techno? ik vind de techno demper een hard geluid maken en lelijk

Dit bericht is gewijzigd door BromfreakNSR op 3-6-2010 om 15:47 uur.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 3-6-2010 15:52 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BromfreakNSR
hallo.

wat voor dempers passen er op een techno? ik vind de techno demper een hard geluid maken en lelijk

Dit bericht is gewijzigd door BromfreakNSR op 3-6-2010 om 15:47 uur.



dan vertel je ons eerst wat voor aansluiting die demper heeft, met een paar fotos erbij
 
BromfreakNSR 3-6-2010 15:55 Print reply
Posts: 35
ja dat is dus het probleem.. ik zelf heb nog geen techno maar een vriend van me wel.. ik wil er ook een maar wel met een andere demper als dat mogelijk is
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 3-6-2010 16:17 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BromfreakNSR
ja dat is dus het probleem.. ik zelf heb nog geen techno maar een vriend van me wel.. ik wil er ook een maar wel met een andere demper als dat mogelijk is



meeste dempers hebben 3 bouts aansluiting, dan kun je het allemaal wisselen

hebe je geen internet foto van zoeen uitlaat?
 
BromfreakNSR 3-6-2010 16:31 Print reply
Posts: 35
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



meeste dempers hebben 3 bouts aansluiting, dan kun je het allemaal wisselen

hebe je geen internet foto van zoeen uitlaat?





Dit bericht is gewijzigd door BromfreakNSR op 3-6-2010 om 16:31 uur.
 
antonhonda 3-6-2010 17:39 Print reply

Posts: 3616
kan een yamaha dt 80 cc clinder op een 125cc blok ?
en 80cc cilinder kan ik niet makkelijk pasmaken voor 50cc dtmx ? of wel ?


Dit bericht is gewijzigd door antonhonda op 3-6-2010 om 17:48 uur.
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
kenny77 3-6-2010 18:09 Print reply

Posts: 29286
wat voor 125cc blok?

dt80 cilinder zou ik niet aan beginnen, de slag is anders tapeindes verplaatsen blok uit kotteren.

kan je beter voor 10 euro een setje dt80 carters pakken.
 
antonhonda 3-6-2010 18:13 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
wat voor 125cc blok?

dt80 cilinder zou ik niet aan beginnen, de slag is anders tapeindes verplaatsen blok uit kotteren.

kan je beter voor 10 euro een setje dt80 carters pakken.


ja oke staat op mp ook een 125cc dt maar daar past het niet ?
dus gewoon 80 cater zoeken en kan mijn 4 bak en alles er gewoon in tog ? en zijn die lagers ook het zelfde (alle lagers bedoel ik) want voor 50cc is er wel aan te komen


 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
kenny77 3-6-2010 18:21 Print reply

Posts: 29286
4 ak is een beetje zonde
Maar dat moet je zelf weten.

lagers en keerringen zijn gewoon het zelfde inderdaad,

alleen de slag van het dt80 blok is groter, dus moet er ook een dt80 krukas in.

3 of 4 plaats koppeling ook.
 
antonhonda 3-6-2010 18:24 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
4 ak is een beetje zonde
Maar dat moet je zelf weten.

lagers en keerringen zijn gewoon het zelfde inderdaad,

alleen de slag van het dt80 blok is groter, dus moet er ook een dt80 krukas in.

3 of 4 plaats koppeling ook.


ja oke dus krukas ook zoeken en 6 bak is wel beter ja
drie plaats heb ik al

bedankt voor de info
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
ChielTZR 3-6-2010 18:30 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
4 ak is een beetje zonde
Maar dat moet je zelf weten.

lagers en keerringen zijn gewoon het zelfde inderdaad,

alleen de slag van het dt80 blok is groter, dus moet er ook een dt80 krukas in.

3 of 4 plaats koppeling ook.


Is dt80 standaard 2plaats ?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
ikkejw 3-6-2010 18:35 Print reply

Posts: 9886
als ik mijn vinger door men uitlaatpoort steek, kan ik mijn zuiger een stukje naar voor en achter duwen. niet naar links en rechts. ik begrijp dat een zuiger ovaal is, maar hoort dit duidelijk voelbaar te zijn?

en wanneer ik naar de zuigerveren kijk, en ik draai een beetje aan het vliegwiel (hooguit 1 or 2 graden), zie je de zuigerveren stilstaan en kan de zuiger op en neer bewegen. dit voel je ook in het vliegwiel. hoort dat ook zo?

cilinder en zuiger hebben net 200-250km gedraaid, gaat om een 65cc imitatie voor MT.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Thijz 3-6-2010 18:54 Print reply

Posts: 1176
Hallo,

Ik ben opzoek naar een revisie set voor de voorrem van mijn Derbi gpr 2004/2005. Het gaat met name om de stift die boven in het rempotje zit. Weet iemand waar je die kan bestellen?


 
Al is een scooter nog zo duur,'t mooiste is ie op het kampvuur !
kenny77 3-6-2010 19:12 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: antonhonda
[...]


ja oke dus krukas ook zoeken en 6 bak is wel beter ja
drie plaats heb ik al

bedankt voor de info


5 bak.

6 bak past niet.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


Is dt80 standaard 2plaats ?



nee 3.
 
De Schout 3-6-2010 19:19 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
als ik mijn vinger door men uitlaatpoort steek, kan ik mijn zuiger een stukje naar voor en achter duwen. niet naar links en rechts. ik begrijp dat een zuiger ovaal is, maar hoort dit duidelijk voelbaar te zijn?

en wanneer ik naar de zuigerveren kijk, en ik draai een beetje aan het vliegwiel (hooguit 1 or 2 graden), zie je de zuigerveren stilstaan en kan de zuiger op en neer bewegen. dit voel je ook in het vliegwiel. hoort dat ook zo?

cilinder en zuiger hebben net 200-250km gedraaid, gaat om een 65cc imitatie voor MT.


dat je een beetje speling voelt is normaal. maarja meten is weten wat dat betreft.

die speling op je zuigerveren mag eigenlijk niet. imi zuigertje kan het goede best van af zijn na 250km, vooral als je een beetje aan de cilinder gepeuterd hebt en er wat meer toeren mee draait.
 
tune tweak fiddle bang bummer

Dit topic is 149240 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 196 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 195, 196, 197 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved