Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 43"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1049 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61157 - "Kleine vragen Topic Deel 43"
Pagina 13 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 148790 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Martijn II - Forum en Sales Moderator 3-4-2010 18:38 Print reply

Posts: 9841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sjosz
Ik heb mijn blok uiteen liggen nu.

Hoe kan ik checken of het koppelingshuis niet is ingeslagen.

Hij blijft altijd na 10 sec ofzo plakken als je in de 1 staat. Dus dan gaat hij er ineens vandoor


je kijkt gewoon naar je koppelingshuis.
En dan of je inslagplekken ziet.
heeeeeel makkelijk

je zult altijd wel iets zien.. en als je dat eruit gaat vijlen dan krijg je weer nasty speling op je platen, en dan slaat ie uiteindelijk alleen maar harder in.

Dat ie blijft plakken zal eerder aan je olie liggen denk ik maar je weet maar nooit.

 
Too cool for school!
Maeddy 3-4-2010 18:53 Print reply

Posts: 1059
Ik ben erachter waarom mijn ontsteking aanliep.

Er zat een scheurtje in de grondplaat waar het boutje uit is geraakt. Toen ik het gemonteerd heb de laatste keer, is de hele uitsparing voor het boutje geknapt. Het stukje naar de pickupsensor, dat is het stukje waar het vliegwiel aanloopt.

Om een lang verhaal kort te maken: de grondplaat is kapot.

Wie weet waar ik een nieuwe voor een tzr kan halen? Ik kan nergens een vinden. Heeft er iemand een tip?
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
thunderbird - Forum en Sales Moderator 3-4-2010 18:55 Print reply

Posts: 7728
zet bijv. een gezocht advertentie in sales
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
ChielTZR 3-4-2010 18:58 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
Ik ben erachter waarom mijn ontsteking aanliep.

Er zat een scheurtje in de grondplaat waar het boutje uit is geraakt. Toen ik het gemonteerd heb de laatste keer, is de hele uitsparing voor het boutje geknapt. Het stukje naar de pickupsensor, dat is het stukje waar het vliegwiel aanloopt.

Om een lang verhaal kort te maken: de grondplaat is kapot.

Wie weet waar ik een nieuwe voor een tzr kan halen? Ik kan nergens een vinden. Heeft er iemand een tip?


http://streamingproj...id=53&TreeId=334
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Freddy-fish 3-4-2010 19:01 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
Ik ben erachter waarom mijn ontsteking aanliep.

Er zat een scheurtje in de grondplaat waar het boutje uit is geraakt. Toen ik het gemonteerd heb de laatste keer, is de hele uitsparing voor het boutje geknapt. Het stukje naar de pickupsensor, dat is het stukje waar het vliegwiel aanloopt.

Om een lang verhaal kort te maken: de grondplaat is kapot.

Wie weet waar ik een nieuwe voor een tzr kan halen? Ik kan nergens een vinden. Heeft er iemand een tip?


dat is tog een grondplaat voor een am6 blok, tzr heeft tog geen aparte?
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Maeddy 3-4-2010 19:01 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


http://streamingproj...id=53&TreeId=334


Ik heb afgelopen week bij die beste man ook de stator gekocht op jouw aanraden. Nog bedankt daarvoor. Echter is nu de grondplaat ook kapot, en die verkoopt hij niet los. Ik heb hem al wel gemailt .
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
BenjaminDG 3-4-2010 19:22 Print reply

Posts: 4605
Hoe stel je eigenlijk de powerjet van een carburateur af?
 
Vlaanderen vrij!
XDr4g0nX 3-4-2010 20:03 Print reply

Posts: 3526
Op het moment dat ik op mijn NSR rijd in de 4e versnelling en ik geef halfgas, dan wil hij uitvallen. Maar zodra ik volgas geef of minder gas geef dan trekt hij of door of hij zakt weg zoals het hoort.
Het gebeurd telkens rond de 6 tot 7k toeren.

Mijn vraag is nu of iemand een indicatie kan geven waar ik ongeveer kan zoeken wat het is?


Setup:
50cc Fast Arrow,
18mm Keihin, originele onbegrensde luchtfilterbox,
twv 14-47,
origineel 4-kleps membraan,
Metrakit RK uitlaat,
originele ontsteking.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Royal Club 3-4-2010 20:10 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Hoe stel je eigenlijk de powerjet van een carburateur af?


sproeiertje vervangen wat er in zit
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
De Schout 3-4-2010 20:12 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Op het moment dat ik op mijn NSR rijd in de 4e versnelling en ik geef halfgas, dan wil hij uitvallen. Maar zodra ik volgas geef of minder gas geef dan trekt hij of door of hij zakt weg zoals het hoort.
Het gebeurd telkens rond de 6 tot 7k toeren.

Mijn vraag is nu of iemand een indicatie kan geven waar ik ongeveer kan zoeken wat het is?


Setup:
50cc Fast Arrow,
18mm Keihin, originele onbegrensde luchtfilterbox,
twv 14-47,
origineel 4-kleps membraan,
Metrakit RK uitlaat,
originele ontsteking.


gasnaald beetje hoger zetten?

 
tune tweak fiddle bang bummer
XDr4g0nX 3-4-2010 20:17 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: De Schout
[...]


gasnaald beetje hoger zetten?


Werkt jammer genoeg niet, heb alle 3 de standen al geprobeerd.
Het is ook pas sinds kort dat het gebeurd, sinds een kilometer of 10.
 
Signature: [==||========] 20% complete
BenjaminDG 3-4-2010 20:27 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


sproeiertje vervangen wat er in zit


Wow da wist ik niet ik leer hier elke dag bij precies

Sproeier vervangen weet mijn gat nu ook wel maar hoe weet of hij te rijk staat of te arm? Testen bij vol gas of 1/2 gas... Die dingen
 
Vlaanderen vrij!
XDr4g0nX 3-4-2010 23:03 Print reply

Posts: 3526
Zit te denken om mijn originele 4-kleps membraan te vervangen met:

Een 4-kleps "merkloos" carbon van 30 euro


Of een 4-kleps carbon van Malossi voor 40 euro



De reden dat ik niet naar een 6-kleps kijk is omdat ik een originele luchtfilterbox heb, en met dat membraan heb je een ophoogblokje nodig waardoor mijn box niet meer aangesloten kan worden op mijn carb

Want welke van de 2 membranen is er beter voor een Honda NSR met 50cc snel en een 18mm Keihin?

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 3-4-2010 om 23:04 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete
puch dexter 3-4-2010 23:04 Print reply

Posts: 3011
Ik wil een 80cc/70cc op mn senda R1 zetten. Ik hou het netjes met een niet al te grote carb en ori luchtfilter en geen tuning ofzo.

Moet ik persee een andere krukas erin zetten?

Greetz
 
rensss 4-4-2010 10:27 Print reply

Posts: 1110
wat haal ik ongeveer met deze setup:

60cc cilinder
16mm caberateur


 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?

Dit topic is 148790 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 13 van 201
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 199, 200, 201Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved