Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Warm

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1164 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #611 - Warm
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 692 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sneks 4-6-2001?09:05 Print topicpost
Posts: 2499
Ja, niet buiten,
Maar m'n brommer loopt de laatste tijd erg warm, zo dit kunnen komen omdat ik er een snelle (goedkope) grondplaat heb in gezet.

En m'n NSR verzoop ook de laatste tijd steeds en hij reed maar 50. Dat kwam omdat m'n stationair sproeier los in m'n vlotterbak lag

Als het dooor die grondplaat komt dat hij zo warm loopt, dan wil ik de grondplaat van m'n nieuwe rag mt van f 100 in m'n NSR zetten, deze zijn tocht hetzelfde? Want ik had een snelle (goedkope) grondplaat gekocht omdat ik de originele had laten breken
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)

Neonlampje 4-6-2001?09:13 Print reply

Posts: 14825
warmlopen dat heeft toch niet zoveel te maken met de gronplaat zelf, volgens mij heeft de stand wel invloed...

(mijn brommer heeft ook problemen met slecht weer.. soms zelfs zo erg dak um aan moet lopen GRRBMABLBLAB!!! :p )
 
Sneks 4-6-2001?09:15 Print reply
Posts: 2499
Maar die rot snelle grondplaat wil eigenlijk helemaal niet draaien. Zo'n mt is best leuk, al licht hij nu al weer totaal uit elkaar. Er zat een 20mm opschuif op en een fast arrow cilinder. Die cilinder heb ik gisteravond al lekker bewerkt met de frees.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
Neonlampje 4-6-2001?09:34 Print reply

Posts: 14825
ach, dan zorg je er gewoon voor dat ie kan draaien

Een 20 opschuif?? oei, die dingen zijn zeldzaam...
 
-Michiel RS- 4-6-2001?10:18 Print reply
Posts: 2803
en verrot
 
Siepie Wokkel 4-6-2001?10:19 Print reply
Posts: 3888
mischien een dom vraagje maar wat is het verschil tussen een opschuif carb en een gewone???
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
Saknet 4-6-2001?10:48 Print reply

Posts: 10355
je hebt een opschuif

die schuif je erop (daarom heet ie ook opschuif)

en je hebt een 2 bouts

die zit met 2 boutjes vast (daarom heet ie ook 2 bouts)

Als je dat leest, denk er dan eens goed bij na.
het is aan jou om in je hersenen te graven wat die woorden precies betekenen
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Siepie Wokkel 4-6-2001?10:49 Print reply
Posts: 3888
okej ik snap et nu
 
-=[Feel the power of Derbi]=-
verwijderd 4-6-2001?11:00 Print reply
Posts: 4082
ja, ik zat zelf te denken dat dat pinnetje niet genoeg benzine kon doorlaten, maar ik zet er nu ff een 2bout op ipv opschuif, maar bij die 2bouten moet je altijd je spruitstuk bij werken man!
 

Dit topic is 692 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved