Brommerforum.nl wordt gehost door: |
|
|
|
Technical Forum - Topic #61096 - Nieuwe cilinder yamaha dt 50 mx
|
Pagina 1 van 2
|
Dit topic is 5604 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pixl |
26-3-2010 19:26 |
Posts: 3125 |
waarom zou je je cilinder in cillit bang leggen?
Heb je er een foto van?
|
|
So fuckin' what!? |
|
ErikVerkade |
26-3-2010 19:27 |
Posts: 980 |
gebruik in godsnaam de search man
|
|
het zelfde als hoe egels sex hebben, heel voorzichtig |
|
shirioko |
26-3-2010 19:27 |
Posts: 2273 |
het is zowiso illegaal om je brommer harder te laten lopen dan 45
als je meer dan 50cc er onder legt ga je een stapje verder en is het volgens de wet een motorfiets, als je dan gepakt wordt krijg je allemaal shit aan je broek zoals vals kenteken, geen rijbewijs, niet verzekerd enz
|
|
|
|
Yamaha-dt-50-mx |
26-3-2010 19:50 |
Posts: 63 |
nee maar daarom wil ik hem ook 50 cc houden,
maar als ik een snellere 50 cc haal en dan zeg hij is gewoon standaart mogen ze niks zeggen toch?
|
|
|
|
Pixl |
26-3-2010 19:53 |
Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-dt-50-mx
nee maar daarom wil ik hem ook 50 cc houden,
maar als ik een snellere 50 cc haal en dan zeg hij is gewoon standaart mogen ze niks zeggen toch?
van je snelheid wel, maar ik vraag me nog steeds af waarom jij je cilinder in de cillit bang legt ?
|
|
So fuckin' what!? |
|
kenny77 |
26-3-2010 19:54 |
Posts: 29286 |
eurocilindro 50cc, zou mij als enigste aanspreken op het 50cc gebied. (m.u.v. rd50dx, bewerkte 50cc'tje en yz50 blok)
maar die eurocilindro wordt volgens mij niet meer gemaakt.
gewoon een 70cc airsal, gaat absoluut nog niet hard, maar dan rijd die wel iets beter dan de 50cc.
|
|
|
|
Yamaha-dt-50-mx |
26-3-2010 20:04 |
Posts: 63 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]
van je snelheid wel, maar ik vraag me nog steeds af waarom jij je cilinder in de cillit bang legt ?
er stond op internet dat ik hem dan schoon kon maken:
http://www.kreidler....iewtopic.php?t=10370
onderaan
|
|
|
|
Yamaha-dt-50-mx |
26-3-2010 20:05 |
Posts: 63 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
eurocilindro 50cc, zou mij als enigste aanspreken op het 50cc gebied. (m.u.v. rd50dx, bewerkte 50cc'tje en yz50 blok)
maar die eurocilindro wordt volgens mij niet meer gemaakt.
gewoon een 70cc airsal, gaat absoluut nog niet hard, maar dan rijd die wel iets beter dan de 50cc.
oke bedankt dan ga ik maar eens die eruocillindro opzoeken,
70 cc gaat het niet worden want dan krijg je echt zwaar gezeik met de politie
|
|
|
|
kenny77 |
26-3-2010 20:08 |
Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-dt-50-mx
[...]
oke bedankt dan ga ik maar eens die eruocillindro opzoeken,
70 cc gaat het niet worden want dan krijg je echt zwaar gezeik met de politie
die kijkt alleen naar de snelheid.
een dt is zo traag dat het zelfs met een 70cc niet vooruit te branden is.
50cc eurocilindro vinden wordt erg moeilijk.
|
|
|
|
Yamaha-dt-50-mx |
26-3-2010 21:48 |
|
coupequattro |
26-3-2010 21:49 |
Posts: 958 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Yamaha-dt-50-mx
[...]
en als ik hem vind en ik zet hem erop, en ik maak een ongeluk ziet de verzekering het dan als opvoeren?
JA.
|
|
|
|
Yamaha-dt-50-mx |
26-3-2010 22:02 |
Posts: 63 |
damn
|
|
|
|
Paul de Salmiakbal |
26-3-2010 22:05 |
Posts: 5285 |
Als jij een brommer hebt die harder dan 45 gaat, dan ben je wettelijk gezien strafbaar, maar in heel veel gevallen word het tot rond de 55~60km/h gedoogd. Als je er meer dan 50cc op hebt zitten, ben je sowieso in overtreding omdat brommers maximaal 50cc mogen hebben.
Verder rijd bijna geen enkele brommer netjes 45 hoor, dus het is helemaal niet zo bijzonder als je je brommer 80 laat gaan ofzo.
Dit bericht is gewijzigd door Paul_Met_Puch op 26-3-2010 om 22:07 uur.
|
|
|
|
De Schout |
26-3-2010 22:37 |
Posts: 5327 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
Als jij een brommer hebt die harder dan 45 gaat, dan ben je wettelijk gezien strafbaar, maar in heel veel gevallen word het tot rond de 55~60km/h gedoogd. Als je er meer dan 50cc op hebt zitten, ben je sowieso in overtreding omdat brommers maximaal 50cc mogen hebben.
Verder rijd bijna geen enkele brommer netjes 45 hoor, dus het is helemaal niet zo bijzonder als je je brommer 80 laat gaan ofzo.
Dit bericht is gewijzigd door Paul_Met_Puch op 26-3-2010 om 22:07 uur.
heel die discussie over 50/70cc boeit niet. harder dan 45km/h= motorfiets. er zijn redelijk wat voorbeelden te verzinnen van dingen die in nederland aangemerkt worden als 50cc motorfiets.
het enige voordeel wat je zou kunnen hebben is dat als je je brom zo enorm kort rijd dat hij niet meer op de roller kan, dat ze niet kunnen meten dat het meer dan 50cc is.
maaaar, een dt50mx is nog ingevoerd met de echte nl keuring ipv europese keuring. daar heeft de politie alle gegevens van, carb doorlaat, type nummers, spoelpoort/uitlaatpoort oppervlaktes alles.. dus ben je als nog de lul bij technische controle.
|
|
tune tweak fiddle bang bummer |
|
Yamahadtmx50 |
27-3-2010 9:50 |
Posts: 238 |
Ik had ooit een 50cc origineel.
Niet vooruit te BRANDEN,
en het is zowiezo niet leuk als ie maar 45 kan.
Ik heb er een 70cc athenA op zitten en dan trekt ie goed en topsnelheid ligt rond de 70-80
ik zou 70 cc nemen. Heb nog nooit geZeik met de politie gehad.
|
|
Yamaha dt 50 mx For the win! |
|
Dit topic is 5604 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 1 van 2
|
|