Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MH RX afstelmysterie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #61095 - MH RX afstelmysterie
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2202 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

PRO TUNING 29-3-2010 14:33 Print reply

Posts: 4000
Een slangetje die lucht trekt ????


 
MH RX MAARTEN 30-3-2010 13:30 Print reply
Posts: 129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]


Ik hoop dat je eruit komt, succes!


hey hier ben ik weer,

het is niet gelukt met grotere sproeier (120) stotter die al voor de powerband en trekt die niet, maakt niet uit welke gasnaaldstand.


ik heb het gevoel dat ik met afstelling wel redelijk goed zit, maar ik heb het gevoel dat de carb niet genoeg mengsel kan leveren. als ik volgas rijdt, maakt niet uit in welke versnelling, valt ie rond 9k weg, (gashandle nog volledig open) hij zakt dan in toeren, en pakt m rond 7,5 -8k weer op (zon 1.5 seconde later) daarna herhaalt hij dit weer.

trekt de vlotterbak te snel leeg? of is de carb niet groot genoeg voor de cilinder-uitlaat combinatie? ik weet t niet meer.

hebben jullie nog ideeen?




@ PRO TUNING: ja, er zit een open slangetje op mijn carb. als ik er wat in doe loopt ie wel stationair, maar zodra ik mijn gashandle ook maar iets opendraai valt ie weg.(bij alle afstellingen tot nu toe sproeier 90 tot 120 en allerlei gasnaaldstanden)

eerder reed ik ook met dit slangetje open, en voor ik dit probleem had reedt de rx hier ook gewoon goed mee.
 
PRO TUNING 30-3-2010 14:16 Print reply

Posts: 4000
Dus je hebt een luchtlek via het slangetje en hij staat te arm bij het accelereren.
 
Markjo 30-3-2010 15:57 Print reply

Posts: 1061
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]

Volgens mij, als je je clipje lager doet wordt je mengsel iets armer, wat jij dus nodig hebt.


met het clipje lager komt je gasnaald omhoog en krijg je juist meer benzine= rijker
 
iemand wat te draaien/frezen/stralen? -->PM! groeten Mark. check m'n projecten
Maeddy 30-3-2010 16:33 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MH RX MAARTEN
[...]


hey hier ben ik weer,

het is niet gelukt met grotere sproeier (120) stotter die al voor de powerband en trekt die niet, maakt niet uit welke gasnaaldstand.


ik heb het gevoel dat ik met afstelling wel redelijk goed zit, maar ik heb het gevoel dat de carb niet genoeg mengsel kan leveren. als ik volgas rijdt, maakt niet uit in welke versnelling, valt ie rond 9k weg, (gashandle nog volledig open) hij zakt dan in toeren, en pakt m rond 7,5 -8k weer op (zon 1.5 seconde later) daarna herhaalt hij dit weer.

trekt de vlotterbak te snel leeg? of is de carb niet groot genoeg voor de cilinder-uitlaat combinatie? ik weet t niet meer.

hebben jullie nog ideeen?




@ PRO TUNING: ja, er zit een open slangetje op mijn carb. als ik er wat in doe loopt ie wel stationair, maar zodra ik mijn gashandle ook maar iets opendraai valt ie weg.(bij alle afstellingen tot nu toe sproeier 90 tot 120 en allerlei gasnaaldstanden)

eerder reed ik ook met dit slangetje open, en voor ik dit probleem had reedt de rx hier ook gewoon goed mee.


Ik denk echt dat je sproeier gewoon te klein is hoor. Ik heb een italkit racing cilinder (50) en een leovinci uitlaat, en ik rijd met 132.

Als je dat gaatje dichtmaakt (ik neem aan dat dit je olietoevoernippel is), sproeier 120 erin doet, en gasnaald op de hoogste stand, wat gebeurd er dan?

Dat slangetje waar jij het over hebt, is dat niet de ontluchting van je vlotterbak?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Markjo
[...]


met het clipje lager komt je gasnaald omhoog en krijg je juist meer benzine= rijker


Ik weet het, stupid dat ik het verkeerd zei.



Dit bericht is gewijzigd door Maeddy op 30-3-2010 om 16:34 uur.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !

Dit topic is 2202 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved