Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Uitlaat Demonteren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1040 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #61063 - Uitlaat Demonteren
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3008 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Paultje Pils 24-3-2010 18:03 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


Als je de uitlaat heetstookt zet ie toch juist uit een gaat ie klemmen?

moet je niet de cil warm stoken?


Ik zei; De uitlaat van de cilinder. Das dus het gedeelte waar de uitlaat in zit.
 
If you can't dodge it, ram it.
ChielTZR 24-3-2010 18:04 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Ik zei; De uitlaat van de cilinder. Das dus het gedeelte waar de uitlaat in zit.


Oke sorry
Idd niet goed gelezen, maar miss wel handig dat de ts het verschil ook goed ziet.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Micha.L 24-3-2010 18:35 Print reply

Posts: 535
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tjeerdie
[...]



dat jij nou alles meteen kapot maakt als je een schroevendraaier en hamer gebruikt.
Gewoon de schroevendraaier een beetje in de monding slaat en dan de uitlaat eruit wrikken.
Gaat bij mij perfect


Het kan me niets schelen of het bij jou goed lukt of niet.
Als je bij de uitlaatpoort gaat zitten rammen op een schroevendraaier heb je al gauw deukjes of vervormingen, waardoor je uitlaat niet meer goed aansluit.

Beter regelt hij het met een gasbrander en/of wd-40. Als dat niet lukt kan hij met een blokje hout en een hamer gaan slaan, maar een schroevendraaier lijkt me op deze plaats niet zo snugger.


 
mestyle 24-3-2010 18:50 Print reply
Posts: 630
haal die uitlaat er gewoon compleet met cilinder af. doe de uitlaat in de bankschroef, zo dicht mogelijk bij de cilinder. even een beetje warmstoken en wd 40 gebruiken en dan los proberen te draaien
 

Dit topic is 3008 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved