Royal Club |
23-3-2010 21:30 |
Posts: 60390 |
nou, een 50cc klinkt een beetje als
reng deng deng deng deng deng
en een 65 als ring ding ding ding ding
|
|
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten |
|
stephan777 |
23-3-2010 21:31 |
Posts: 7259 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
nou, een 50cc klinkt een beetje als
reng deng deng deng deng deng
en een 65 als ring ding ding ding ding
Crazy frog
|
|
|
|
Jeff |
23-3-2010 21:32 |
Posts: 49 |
Oohhhh ja! Natuurlijk, wat stom van mij.
Maar zou een agent het bijvoorbeeld kunnen horen? Daar gaat het mij om...
|
|
|
|
kenny77 |
23-3-2010 21:33 |
Posts: 29286 |
hangt van verschillende dingen af.
mijn 93cc, klinkt net als een standaard brommer.
edit: en dan hangt het ook nog van de agent af.
niet iedere agent weet wat van brommers af.
tegenwoordig al een heel stuk minder als vroeger.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-3-2010 om 21:36 uur.
|
|
|
|
Maakje |
23-3-2010 21:39 |
Posts: 808 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: kenny77
hangt van verschillende dingen af.
mijn 93cc, klinkt net als een standaard brommer.
edit: en dan hangt het ook nog van de agent af.
niet iedere agent weet wat van brommers af.
tegenwoordig al een heel stuk minder als vroeger.
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-3-2010 om 21:36 uur.
Precies! Je kunt ze zelfs wijsmaken dat je een 5-bak hebt ipv 6...
Maar zover ik weet heb ik nooit enig verschil gehoord tussen mijn 70 cc en 50 cc, en aan geluid zou een agent denk ik niet mogen oordelen dat het een grotere cilinder is dan 50cc...
|
|
bloaze manne, meej diene woage! |
|
jr customs |
23-3-2010 21:40 |
Posts: 1057 |
een agent hoort dat niet hoor
|
|
|
|
kipje |
23-3-2010 21:41 |
Posts: 49 |
het ligt er ook maar net aan of je er een andere uitlaat onder hebt zitte dan ori, de uitlaat is meestal het meeste geluids verschil
|
|
als ik niet laag vlieg sta ik stil |
|
Tim-gpr99 |
23-3-2010 21:59 |
Posts: 841 |
Pas met een lichte uitlaat, grote carb en met open filter ga je het horen, dan maakt hij rond stationair een zwaarder knetterend geluid en in de powerband ook een hard geluid, maar de gemiddelde agent hoort niet het verschil tussen 50 en 70cc (als de rest van de onderdelen hetzelfde zijn dan )
|
|
GPR50 '99 streetfightert |
|
Frysk |
23-3-2010 23:12 |
Posts: 34930 |
geluid word iets zwaarder naarmate je meer CC's krijgt
maargoed, uitlaat en luchtfilter doen meer dan CC"s
|
|
giggitybyte |
|
Custers |
24-3-2010 12:47 |
Posts: 4747 |
Of te wel het antwoord op je vraag: Ja
|
|
Ride like the wind. |
|
Pixl |
24-3-2010 12:49 |
Posts: 3125 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Custers
Of te wel het antwoord op je vraag: Ja
Hoeft helemaal niet, kijk maar naar Kenny z'n post.. Je hebt op de basisschool verdomme toch geleerd te lezen ofniet?
|
|
So fuckin' what!? |
|
Custers |
24-3-2010 13:03 |
Posts: 4747 |
Doe is rustig jong. Maar meestal als je er een dikkere cilinder opgooit, doe je er ook een snellere uitlaat onder. En dan heb je meestal wel een zwaarder geluid.
|
|
Ride like the wind. |
|
larsschenkel |
24-3-2010 17:38 |
Posts: 56 |
gewoon een hoogtoerig uitlaatje eronder.
als je dan laagtoerig rijd is het net standaard
|
|
|
|
Tim-gpr99 |
24-3-2010 17:40 |
Posts: 841 |
sja, maar als je nog enigszins van je plaats wil komen bij het stoplicht moet je toch wel doortrekken :P
|
|
GPR50 '99 streetfightert |
|
larsschenkel |
24-3-2010 20:07 |
Posts: 56 |
met een 65 cc lijkt me dat geen probleem.
en laagtoerig trekt die ook wel
|
|
|
|