als dat ding gewoon het NL keur in het balhoofd heeft kun je em zo laten schouwen bij de rdw, geen probleem. Er is dan namelijk wél een typegoedkeuring voor.
Als ie dat niet heeft, is het sowieso geen origineel nederlandse brommer en is je neef altijd illegaal bezig geweest, want voor het schouwen moest je net zo goed een NL keur hebben.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
als dat ding gewoon het NL keur in het balhoofd heeft kun je em zo laten schouwen bij de rdw, geen probleem. Er is dan namelijk wél een typegoedkeuring voor.
Als ie dat niet heeft, is het sowieso geen origineel nederlandse brommer en is je neef altijd illegaal bezig geweest, want voor het schouwen moest je net zo goed een NL keur hebben.
Suzuki Ts50x hebben die gewoonlijk wel. Zelfs mijn verbeunde crosser heeft die.
Kijk dus nog ff goed onder je stuur aan de zijkanten of je nummertjes ziet die volgens mij beginnen met (nl)
Ik verkoop een TSX in onderdelen. PM NU, VOORDAT JE TE LAAT BENT!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
als dat ding gewoon het NL keur in het balhoofd heeft kun je em zo laten schouwen bij de rdw, geen probleem. Er is dan namelijk wél een typegoedkeuring voor.
Als ie dat niet heeft, is het sowieso geen origineel nederlandse brommer en is je neef altijd illegaal bezig geweest, want voor het schouwen moest je net zo goed een NL keur hebben.
Dat NL nummer staat erin als de brommer toen ie nieuw was in Nederland is verkocht, en dus geen buitenlandse brommer is. Staat dat NL nummer er niet in, kan 't als nog een typegoedkeuring hebben en dus gewoon goedgekeurd worden. Je kan het NL nummer er eventueel bij laten slaan, maar dat hoeft niet.
Dit bericht is gewijzigd door Tomez op 25-3-2010 om 19:47 uur.