Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Cilinder Derbi Senda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
MF: Yamaha DT 50 mx ...
BeF: Motorhispania r...
BeF: zoektocht naar ...
BeF: Honda nsr afste...
BeF: AM6 Geen massa ...
BeF: aprili sr50 dit...
MF: Vakantie uitrust...
Project: MTX80s moto...
BeF: Verlichting van...
TF: watergekoelde ci...
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
User: wilfredJ
Bromfiets: Skyteam D...
User: jd boer
Motor: KTM EXC
Bromfiets: Puch Maxi
User: Nick
User: thom7647
Auto: Overig Onbeken...
Auto: Overig Onbeken...
User: gerwin88
   Online Users
   Er zijn 576 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #61034 - Cilinder Derbi Senda
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1094 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

tom007 22-3-2010 19:48 Print topicpost
Posts: 3
Hallo,

Ik heb een Derbi Senda X-treme uit 2005 en die is vastgelopen. Nu wil ik graag een nieuwe cilinder maar mijn vraag is welke?
Ik zat te denken aan een van de volgende:
Dr50 http://www.josdijkma...d&productId=2215

MHR50 Replica http://www.josdijkma...d&productId=2583

Airsal 50cc http://www.josdijkma...od&productId=891

Misschien zijn er ook nog wel andere, MHR replica lijkt mij een leuke cilinder maar is dit ook een goede?
Graag jullie mening met argumenten.

Bedankt!
 

Tim-gpr99 22-3-2010 19:55 Print reply

Posts: 841
MHR is kwalitatief (qua afwerking) het beste. DR50 is super slijtvast als je hem goed inrijdt en gaat zo 20k kilometer mee. Maar is niet echt sneller als origineel. Airsal is fabrieksaf slecht afgewerkt, goedkoop en wel snel. Ik zou voor de MHR gaan als je sneller wilt en anders voor de DR.Enige nadeel daaraan is dat ie zwart is en dat dat meer opvalt.
 
GPR50 '99 streetfightert
Maeddy 22-3-2010 20:03 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
MHR is kwalitatief (qua afwerking) het beste. DR50 is super slijtvast als je hem goed inrijdt en gaat zo 20k kilometer mee. Maar is niet echt sneller als origineel. Airsal is fabrieksaf slecht afgewerkt, goedkoop en wel snel. Ik zou voor de MHR gaan als je sneller wilt en anders voor de DR.Enige nadeel daaraan is dat ie zwart is en dat dat meer opvalt.


Ik heb zelf laatst een italkit racing opgehaald bij dijkman, weliswaar voor am6, en het betrof een 50 cc. Ik ben er super tevreden over. Ik boek toch echt ruim over de 100, en dat met een leovinci v6 uitlaatje.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
stephan777 22-3-2010 22:20 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
[...]


Ik heb zelf laatst een italkit racing opgehaald bij dijkman, weliswaar voor am6, en het betrof een 50 cc. Ik ben er super tevreden over. Ik boek toch echt ruim over de 100, en dat met een leovinci v6 uitlaatje.



Ja op je teller zkr
 

Dit topic is 1094 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved