Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Cre six hm -> Aprilia rx

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 844 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #61030 - Cre six hm -> Aprilia rx
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 4003 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Poleyn 22-3-2010 18:07 Print topicpost
Posts: 14
Hallo, heeft er soms iemand van jullie ervaringen met deze brommers : CRE SIX HM

Ik zou willen weten of deze uitlaat, niet toevallig op mijn MX/RX zou passen, de vorm lijkt mij toch sterk gelijkend...

de reden dat ik op dit idee kom is omdat ik wanneer ik op sommige webshops mijn brommer aanduid, ik ook de uitlaten te zien krijg voor dit soort brommer.

cre six hm :



aprilia rx/mx


 
Aprilia rx50 2003

offroad 22-3-2010 18:20 Print reply

Posts: 575
kwa vorm denk ik dat het wel past maar mischien komt de kap er tegen aan
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 22-3-2010 18:24 Print reply

Posts: 12846
Wat jij 'denkt dat past' heeft hij natuurlijk weinig aan. Concretere antwoorden geven.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Poleyn 22-3-2010 21:34 Print reply
Posts: 14
Op zicht zie ik ook wel dat hij 'misschien past'.

Daarvoor open dit topic, misschien heeft iemand er al ervaringen mee gehad.

Misschien kan ik wat regelen met easyparts, dat ik hem kan proberen ofzo

Dit bericht is gewijzigd door Poleyn op 22-3-2010 om 21:34 uur.
 
Aprilia rx50 2003
Poleyn 22-3-2010 21:57 Print reply
Posts: 14
Kijk dit is de desbetreffende uitlaat voor de cre six hm.




en dit zijn enkele uitlaten, specifiek gemaakt voor mijn rx :



zoals je ziet hebben beide tailpipes ook 'dezelfde' dezelfde hoek,

het enige dat ik denk dat verschilt is dat deze cre six hm uitlaat iets meer naar buiten draait, op zich lijkt dit logisch doordat de pot veel dikker is, en lijkt dit op zich geen probleem bij het plaatsen.



Dit bericht is gewijzigd door Poleyn op 22-3-2010 om 21:58 uur.
 
Aprilia rx50 2003
Freddy-fish 22-3-2010 22:00 Print reply

Posts: 2129
bij mijn yasuni cross kreeg ik toen verschillende tail pijpen, miss. dat je daar iets mee kan knutselen, kdenk niet dat je zomaar een uitlaat mag proberen, al zit je wel met je 7 dage proberen en zonder reden terug sturen of hoe zat dat ook alweer?
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
mr200r 22-3-2010 22:29 Print reply
Posts: 5122
Ik zou op Inet zoeken in landen waar hij geleverd wordt
italie-zwitserland-spanje-frankryk.
 
mr200r
roy110 22-3-2010 22:31 Print reply
Posts: 584
ik denk als je die uitlaat er onder legt dat je het zelfde effect als nu heb of dat ie tegen je tank aan gaat zitten. en als ie wel tegen je tank aan zit heb je wel een probleem.
 
Poleyn 23-3-2010 13:20 Print reply
Posts: 14
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mr200r
Ik zou op Inet zoeken in landen waar hij geleverd wordt
italie-zwitserland-spanje-frankryk.


Wat heb ik daar dan aan ? hij wordt geleverd op easyparts, alles dat ik hoef te weten.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
bij mijn yasuni cross kreeg ik toen verschillende tail pijpen, miss. dat je daar iets mee kan knutselen, kdenk niet dat je zomaar een uitlaat mag proberen, al zit je wel met je 7 dage proberen en zonder reden terug sturen of hoe zat dat ook alweer?



Tailpipe zelf zou geen probleem mogen zijn he, speelt minder rol, in het slechtste geval maak ik er zelf 1.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy110
ik denk als je die uitlaat er onder legt dat je het zelfde effect als nu heb of dat ie tegen je tank aan gaat zitten. en als ie wel tegen je tank aan zit heb je wel een probleem.


Nu heb ik nog een 4cm over pot en tank.
Deze uitlaat zal toch niet zoveel groter zijn ?, als je kijkt in verhouding met de kickstamper van beide brommers (beide am6) zie je dat de uitlaat even hoog komt.

Het ENIGE wat ik van verschil opmerk is dat , bij mijn uitlaat nu (V6) maakt de uitlaat even een bochtje naar links, om daarna een volledige bocht naar rechts te maken. (kan je mooi zien om de foto van de polini )


Bij de uitlaat van de cre six hm loopt die eerst recht naar beneden om vervolgens een volledige bocht te maken.

Dit bericht is gewijzigd door Poleyn op 23-3-2010 om 13:21 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Poleyn op 23-3-2010 om 13:22 uur.
 
Aprilia rx50 2003
Pim DTR 23-3-2010 14:13 Print reply

Posts: 188
Waarom wil je persé de uitlaat van die CRE?
Die uitlaat op de 2e foto voor RX is toch ook een goed uitlaatje, of zie ik het verkeerd?
 
Een echte man, kickt zijn brommer an.
Poleyn 23-3-2010 15:18 Print reply
Posts: 14
ik rijdt nu met een roze top en met een V6, laagtoerig uitlaat dus.

De enige bovenlangse uitlaten die ik kan steken zijn :
gianelli en mhr replica maar die blijken identiek dezelfde bocht te hebben en beide te laagtoerig.

Verder heb ik de mhr en polini for race ( + 350¤)
 
Aprilia rx50 2003
Poleyn 25-3-2010 12:56 Print reply
Posts: 14
ik waag het er maar op.

Mag toe tenzij nog iemand wat wil zeggen
 
Aprilia rx50 2003
roy110 25-3-2010 13:08 Print reply
Posts: 584
ik rij nu ook leovins maar vind het geluid wat er uit komt niet echt mooi kan je me vertellen hoe deze rijd en het geluid mooi is als je hem koopt
 
Poleyn 25-3-2010 18:07 Print reply
Posts: 14
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: roy110
ik rij nu ook leovins maar vind het geluid wat er uit komt niet echt mooi kan je me vertellen hoe deze rijd en het geluid mooi is als je hem koopt



koop jij hem eerst ,

dan kan jij me vertellen of ie past of niet
 
Aprilia rx50 2003

Dit topic is 4003 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved