Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - MK vs Techniglas [NSR]

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 581 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #6100 - MK vs Techniglas [NSR]
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 1347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Robert_S 5-11-02?10:36 Print topicpost
Posts: 513
Heren brommerrijders ik zit te twijfelen tussen de MetraKit en Techniglas uitlaat voor mijn
NSR I. Ik ga er binnekort een bestellle bij VDH parts.

Ik hoorde dat de MK moeilijk te monteren was Kan iemand mij wat meer vertellen?

De bedoeling is om er later een 70 mallossi onder te schroeven, maar voorlopig moet ik het nog doen met de ori cylinder en carb.

En als ik dan een snelle uitlaat heb, welke sproeier kan ik dan het beste tijdelijk monteren onder mijn originele [HM 16] carb. om net ff beter te rijden?



[This message is edited by _3xph4ne_ ()==};;;;;;;;;;;;;;;;;> on 5-11-02 10:42]
 
Dr. Hans fanclub voorzitter

chriss 5-11-02?11:29 Print reply
Posts: 1859
ik zou zeggen mk, betere verhalen over gehoord.....
 
mikey 5-11-02?12:26 Print reply
Posts: 2392
de MK presteert goed op een 50cc, ik denk dat de techniwadde beter doet op 70, correct me if i'm wrong
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
Sneks 5-11-02?12:28 Print reply
Posts: 2499
niemand hier heeft die technigas geprobeert, dus is er niks nuttig over te zeggen.
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
crazypeter 5-11-02?15:54 Print reply

Posts: 1298
je moet zelf een beugeltje maken voor die mk
voor de rest was er niks moeilijks aan

 
bla bla bal bla bla bla blah
Robert_S 5-11-02?16:39 Print reply
Posts: 513
Het is dus de bedoeling dat hij op een 50 ori gaat. En later bij een 70cc. Maar kan iemand dan wat duidelijker uitleggen hoe dat beugeltje te maken? En waar dat zit. Bij het achterzitje rechts?

En dan de sproeier nog? welke zal het leuk doen bij een 50 origineel en een 13 mm carb?

 
Dr. Hans fanclub voorzitter
erikrulezz 5-11-02?17:23 Print reply
Posts: 382
dat beugeltje is niet moeilijk . het is gewoon een plaatje van 10 cm lang of zo aan het eind gebogen met 2 gaatjes er in.

op de foto dus dat plaatje achter het voetsteuntje.


ik heb ook de uitlaat een stukje moeten verbuigen. 1 cm of zo. want hij zit heel dicht op het wiel. bij mij nou 1,5 - 2cm maar dat is ook geen probleem.
 
Robert_S 5-11-02?22:18 Print reply
Posts: 513
Ok ik heb ff wat research gedaan. En nu bleek dat MK een goeie 50cc uitlaat is. Maar niemand weet hoe hij het doet bij een 70...

Kan iemand daar nog wat over zeggen?

Ook las ik dat je de "flens"? moet uitvijlen om hem onder je NSR te monteren.

En da sproeier natuurlijk nog. Welke maat bij een ori 50cc met ori carb en een snelle uitlaat?


 
Dr. Hans fanclub voorzitter
-Zeroed in- 5-11-02?23:35 Print reply

Posts: 3255
ja maar als je ff nadenkt, de 70cc's van honda presteren wel net zoals 50cc's van today's schakels, dus dit moet ook wel werken met 70cc
 
koos888 6-11-02?00:40 Print reply
Posts: 3
ik zelf heb een yasuni uitlaat onder een malossi cilinder ,en dit draait krengachtigste hard.
ze hebben weinig lawaai.
mijn kameraad heeft er een onder zijn 50 cc eurocilinder en ook bij hem loopt het prima.
ik heb ook een mk gehad ,maar kreeg `m maar niet goed afgesteld.
toen zag ik op internet deze yasuni ,en in een vloek en een zucht had ik `m afgesteld.
wel moest ik een beugeltje er bij maken ,maar dat stelde niets voor!
kijk maar eens op www.de-brommershop.com
daar staat een foto van deze uitlaat.



 
wipe-out 6-11-02?11:41 Print reply

Posts: 7672
Quote:
Originally posted by: InFeRnO

ja maar als je ff nadenkt, de 70cc's van honda presteren wel net zoals 50cc's van today's schakels, dus dit moet ook wel werken met 70cc


uitlaten worden toch niet ontworpen voor het vermogen dat een cilinder geeft, maar aan de hand van de poorttiming toch? dus dan klopt dit volgens mij niet?
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 6-11-02?13:23 Print reply

Posts: 7007
MK is wel leuk uitlaatje maar idd niemand weet iets van die Technigas af dus wees de eerste...

En sproeier maakt niet zo veel uit op een originele cil. en carb. dat veranderde ik nooit en ze waren nog steeds goed afgesteld maar misschien 2 maten groter ofzo
 
nobody fuck with us!!
Martijn 6-11-02?13:26 Print reply
Posts: 10000
ja en vast ook wel door de uitstoot van uitlaatgassen....

70cc komt meer uitlaatgas uit dan uit een 50cctje...bij zelfde toerental dan...

en dan denk ik dat ie toch een beetje stikt in een 50 uitlaatje...als 70ccer...
 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
NSR RULEZZ 6-11-02?13:27 Print reply

Posts: 4934
rutger had een technigas gekocht maar die paste niet ofzow heeft i er een mk voor terug gekregen
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 6-11-02?13:39 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Originally posted by: NSR RULEZZ <<-race_...

rutger had een technigas gekocht maar die paste niet ofzow heeft i er een mk voor terug gekregen


Hehe nou dan moet iedereen maar MetraKit halen he
 
nobody fuck with us!!
Rick 6-11-02?14:10 Print reply

Posts: 3788
ok dit is dus de yasuni:
staat bij: zeer snel,zeer stil,doet het goed onder 50 en 70 cc


en dan is er ook nog de kundo:
staat bij: uitermate geschikt voor 50cc


ik zou voor de yasuni gaan

[This message is edited by Rick - (w@xwe@zle) on 6-11-02 14:13]
 
Ride like your ass is on fire!!!

Dit topic is 1347 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved