Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 50cc snel?...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 911 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #60977 - 50cc snel?...
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 5709 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

GillyInTheMist 18-3-2010 18:41 Print topicpost

Posts: 195
Geachte lezers,

Bij deze wil ik u mededelen dat ik op zoek ben naar een goeie 50cc snel. Ik rij nu met een 50cc dmp, maar ik wil graag iets snellers, maar niet al te duur. Ik wil er niet meer dan ¤200,- euro aan spenderen... Zelf zat ik te denken aan een Stage 6 50cc, alleen ik weet niet of dit een beetje een goeie combinatie is met een Gianelli conti.
Het is voor een derbi blok (EBE050).

Ik zou graag reacties/tips van jullie ontvangen van welke 50cc snel ik het beste zou kunnen nemen.

M.v.g.
GillyInTheMist

 

twisterdrdlimited05 18-3-2010 18:45 Print reply

Posts: 264
dr cilinders vind ik altijd wel goed
 
overdrijven is ook een vak jah,
QingBai 18-3-2010 19:41 Print reply

Posts: 523
Hoe snel wil je gaan dan? Want met een gewone 50cc kan je ook erg hard gaan. Als je hem maar juist opvoert. + 50cc snel zuipt veel benzine!
 
Jagermeester
stephan777 18-3-2010 19:41 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: twisterdrdlimited05
dr cilinders vind ik altijd wel goed



Dat is toch zijn vraag niet? Zeg dan ook niks.


stage 6 is op zich een goed merk maar eigenlijk nog een beetje onbekend in de schakel wereld. Ik heb ergens gelezen dat ze veel op de athena lijken en die zijn aardig snel dus het is een goeie keuze.

Dit bericht is gewijzigd door stephan777 op 18-3-2010 om 19:57 uur.
 
steef ts70xk 18-3-2010 19:43 Print reply

Posts: 3244
athena's zijn goed snel voor 50cc en valt in je budget
 
martijne.c 18-3-2010 19:52 Print reply

Posts: 251
Je kan ook je originele een beetje tunen. Gianelli conti doet het erg goed op snelle 50cc's(geen pro race enzo). Maar met een goeie afstelling en een getunede cilinder moet 110 echte haalbaar zijn.
 
R.I.P Derbi ik mis je:(
GillyInTheMist 18-3-2010 20:25 Print reply

Posts: 195
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijne.c
Je kan ook je originele een beetje tunen. Gianelli conti doet het erg goed op snelle 50cc's(geen pro race enzo). Maar met een goeie afstelling en een getunede cilinder moet 110 echte haalbaar zijn.


Hoe zou ik m'n orginele kunnen tunen dan?
 
Maup 18-3-2010 20:26 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GillyInTheMist
[...]


Hoe zou ik m'n orginele kunnen tunen dan?


dat staat hier haarfijn uitgelegd
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Paul de Salmiakbal 18-3-2010 20:27 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GillyInTheMist
[...]


Hoe zou ik m'n orginele kunnen tunen dan?

Zelf berekenen en aan de slag gaan met de dremel, of opsturen naar een tuner. Ik had ergens gelezen dat ori Derbi cilinders heel veel potentie hebben
 
GillyInTheMist 18-3-2010 20:30 Print reply

Posts: 195
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_Met_Puch
[...]

Zelf berekenen en aan de slag gaan met de dremel, of opsturen naar een tuner. Ik had ergens gelezen dat ori Derbi cilinders heel veel potentie hebben


Oke bedankt .
Stel nouw dat mn cilinder beetje verkracht is en ik een nieuwe moet halen, welke zou je me dan aanraden?
 
Paul de Salmiakbal 18-3-2010 20:32 Print reply

Posts: 5285
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: GillyInTheMist
[...]


Oke bedankt .
Stel nouw dat mn cilinder beetje verkracht is en ik een nieuwe moet halen, welke zou je me dan aanraden?

Geen idee, ben niet zo thuis met Derbi enzo
 
QingBai 18-3-2010 20:50 Print reply

Posts: 523
http://www.de-bromme...om/N_frame.html?http://www.de-brommershop.com/

http://www.easyparts...21/Tuning-Parts.html

http://www.scootpart...Categories/Cilinders

Zijn alvast wat site's.

Dit bericht is gewijzigd door QingBai op 18-3-2010 om 20:50 uur.
 
Jagermeester
martijne.c 18-3-2010 20:53 Print reply

Posts: 251
Cilinder tunen is niet zo moeilijk. Je moet alleen wel alles met geduld doen en niet zomaar beginnen met vijlen. Alles wat je ervan vijlt kan er niet meer aan dus voorzichtig. 2/3 milimeter van je uitlaat en inlaat afhalen moet al veel verschil maken.


http://www.xsh-tuning.nl/page.php?page=tuning



Dit bericht is gewijzigd door martijne.c op 18-3-2010 om 20:55 uur.
 
R.I.P Derbi ik mis je:(
YZ50crosser 18-3-2010 20:59 Print reply

Posts: 2241
is die nieuwe MVT niet wat ?

MVT carrera
¤206,55

http://www.scootpart...s/Products/MVT%3AHM3
 
www.bxteamlg.tk
GillyInTheMist 18-3-2010 21:25 Print reply

Posts: 195
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: YZ50crosser
is die nieuwe MVT niet wat ?

MVT carrera
¤206,55

http://www.scootpart...s/Products/MVT%3AHM3


Dat is helaas voor het nieuwe type derbi blok..
 
GillyInTheMist 18-3-2010 21:27 Print reply

Posts: 195
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martijne.c
Cilinder tunen is niet zo moeilijk. Je moet alleen wel alles met geduld doen en niet zomaar beginnen met vijlen. Alles wat je ervan vijlt kan er niet meer aan dus voorzichtig. 2/3 milimeter van je uitlaat en inlaat afhalen moet al veel verschil maken.


http://www.xsh-tuning.nl/page.php?page=tuning



Dit bericht is gewijzigd door martijne.c op 18-3-2010 om 20:55 uur.


Mijn eerste keuze is toch om een nieuwe cilinder te halen, orginele cilinder tunen zou en optie kunnen zijn jah.
 

Dit topic is 5709 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved