Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Krukas Puch

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1060 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #60933 - Krukas Puch
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3283 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tim-gpr99 15-3-2010 21:24 Print reply

Posts: 841
krukas kan zin hebben wat betreft toeren, krukas met kortere slag kan makkelijk meer toeren hebben dan een lange slag, maar je maakt verlies op koppel, maar je zal er (zonder andere modificaties) niet harder door gaan ofzo vriend van me rijd op zn standaard Aerox 110 door zn racekrukas zegt ie ;P
 
GPR50 '99 streetfightert
der Chef 15-3-2010 21:25 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jr customs
[...]


oke dan geef ik hem wel goede raad maar dan vraag ik me nogsteeds af wat jouw post dan toevoegd...
als je perse snel wilt gaan zonder te weten wat je doet, kan je dit setje kopen moet je er alleen nog een uitlaatje bij zoeken:
klik hier als je 90 wilt rijden

Leuk als je tegen de 70 wilt rijde ja.
Wil je 90? Zul je toch echt voor een dure cilinder moeten gaan,
65cc polini
75cc gilardoni oid

 
rik hulkenberg 15-3-2010 21:26 Print reply

Posts: 10029
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
krukas kan zin hebben wat betreft toeren, krukas met kortere slag kan makkelijk meer toeren hebben dan een lange slag, maar je maakt verlies op koppel, maar je zal er (zonder andere modificaties) niet harder door gaan ofzo vriend van me rijd op zn standaard Aerox 110 door zn racekrukas zegt ie ;P

dat is echt een lul verhaal
beter worden er alleen betrouwbare bronnen gepost
 
jr customs 15-3-2010 21:28 Print reply

Posts: 1057
nou beetje zware vertanding hoogtoerig uitlaatje gastje zelf zal ook wel niet zo zwaar zijn en je haalt de 90 wel
en op een puch voelt het al snel of je 90 rijdt he
 
der Chef 15-3-2010 21:29 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jr customs
nou beetje zware vertanding hoogtoerig uitlaatje gastje zelf zal ook wel niet zo zwaar zijn en je haalt de 90 wel
en op een puch voelt het al snel of je 90 rijdt he

DMP is een laagtoerige cilinder, dus wat wil je met een hoogtoerige uitlaat? En zelfs dan haal je de 90 nog niet(hooguit op een scooter teller)
 
Royal Club 15-3-2010 21:29 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
krukas kan zin hebben wat betreft toeren, krukas met kortere slag kan makkelijk meer toeren hebben dan een lange slag, maar je maakt verlies op koppel, maar je zal er (zonder andere modificaties) niet harder door gaan ofzo vriend van me rijd op zn standaard Aerox 110 door zn racekrukas zegt ie ;P


ik draai met een 44 mm slag krukas 15250 toeren
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 15-3-2010 21:29 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jr customs
nou beetje zware vertanding hoogtoerig uitlaatje gastje zelf zal ook wel niet zo zwaar zijn en je haalt de 90 wel
en op een puch voelt het al snel of je 90 rijdt he


na 20km bergaf te hebben gereden?
 
Joel_koningslust 15-3-2010 21:32 Print reply

Posts: 14514


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


ik draai met een 44 mm slag krukas 15250 toeren


dat is allemaal theoretisch. uiteraard is het in de praktijk bij een half ontwikkeld am6je natuurlijk anders
 
This is OPEL country, where on a quiet day you can hear the turbos whistling, the webers barking and the FORDS rusting.
jr customs 15-3-2010 21:35 Print reply

Posts: 1057
hmm ik kijk net in het profiel van die gast en ik moet zeggen ik heb me vergist het is niet het zoveulste gasje van 14 dat de puch die die van zn opa heeft gekregen zo snel mogenlijk wil maken dus bij deze sorry!!
als je echt lekker wil rijden kan je het best een carterinlaat maken en er dan zo een budget 70 onder zetten of als je een groter budget hebt gewoon een 74 gilardoni met membraan en een 21mm of groter carb eraan dan doet die het wel

bij nader inzien weer vergist het is wel het eerste geval...

Dit bericht is gewijzigd door jr customs op 15-3-2010 om 21:37 uur.
 
Dries W 16-3-2010 15:04 Print reply

Posts: 98
Nee daar heb je gelijk in want toevalig heb ik dat setje een paar maand geleden gekocht en ik heb er een Techno racing uitlaat bij gekocht en hij rijd 65-70

 
Dries W 16-3-2010 15:13 Print reply

Posts: 98
Oja Je zei ja van dat setje hier is hij goedkoper. www.jmpb.nl


 

Dit topic is 3283 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved