Wat is beter een vierklepsmembraan carbon of standaard twee kleps metaal?, nu in een maand tijd twee keer afgebroken plaatjes gehad gelukkig zonder motorschade.
Wie heeft ervaring met carbon?
setup: 70cc imi, 18 mm keihin, luoha met dubbele jamarcol dempers twv 13x47
4 kleppen hebben een groter oppervlak tegenover 2 kleppen ( ze laten meer benzine door) en carbonnen/kunststoffen zijn beter omdat moesten ze afbreken heb je minder kans dat je je zuiger of cilinder naar de kloten doet.
Aangezien je setup niet al te spectaculair is, is een stadaart 4-kleps membraan met corbonnen klepjes al voldoende dus ik raad je aan het volgende te halen:
Dan ook even een 'ophoogblokje' voor tussen je cilinder en membraan anders past hij niet. Deze staat verder op de site kon hem nu even niet vinden. Vergeet ook niet 2 maal een membraan pakking te bestellen eentje voor tussen je cilinder en 'ophoogblokje' en eentje voor tussen je 'ophoogblokje' en membraan.