Hmm ok .. er is zo'n Dopsel achtige ding rond de contact sluitel.
als ik dat eruit schroef met mijn handen blijft er nog een cilinder met het sluitelgat achter ... Moet ik dat eruit trekken met een tang?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: belggleb
Hmm ok .. er is zo'n Dopsel achtige ding rond de contact sluitel.
als ik dat eruit schroef met mijn handen blijft er nog een cilinder met het sluitelgat achter ... Moet ik dat eruit trekken met een tang?
mvg,
er zitten kabels aan je contactslot 2 als het goed is.. voor je ontsteking zelf, als die contact maken met elkaar, is je ontsteking buiten werking, dan start hij niet, maken ze GEEN connectie, start je mopeddert! dusja.. dat zou voldoende info moeten zijn om t los te raggen toch?
scooter winkel heeft het altijd wel je kan als het goed is van bijna elke scooter er eentje op zeten met enige kenis dan he maar dan is wel je stuurslot weg dacht ik zo
je kunt het slot heel makkelijk kraken door gewoon een schaar of een wat dan ook in het gat te steken en een beetje te vroeten.
en dat je elk scooterslot kan gebruiken slaat nergens op je moet deze hebben: klikkerdeklik
Dit bericht is gewijzigd door jr customs op 12-3-2010 om 20:23 uur.
Ik weet niet wat voor cdi unit je hebt op dat ding, maar je zou kunnen proberen om om de beurt de stekkertjes los te trekken en starten. Bijv. zo je trekt 1 draadje los je start hem lukt dat niet steek je hem terug en probeer je de volgende. Succes verzekert!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Johann
Ik weet niet wat voor cdi unit je hebt op dat ding, maar je zou kunnen proberen om om de beurt de stekkertjes los te trekken en starten. Bijv. zo je trekt 1 draadje los je start hem lukt dat niet steek je hem terug en probeer je de volgende. Succes verzekert!