Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Beste Opvoeren

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1080 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #60870 - Beste Opvoeren
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4140 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

american-dream 10-3-2010 22:08 Print topicpost
Posts: 14
Ik wil mijn Jincheng Knight graag een beetje opvoeren, zo een 10 tot 20 km harder laten lopen? Hoe kan ik dit het beste doen? Het is een 4takt. En ik wil het liefst geen dure dingen kopen.
Weten jullie een oplossing?
 

mark bruins 10-3-2010 22:19 Print reply

Posts: 501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: american-dream
Ik wil mijn Jincheng Knight graag een beetje opvoeren, zo een 10 tot 20 km harder laten lopen? Hoe kan ik dit het beste doen? Het is een 4takt. En ik wil het liefst geen dure dingen kopen.
Weten jullie een oplossing?

zit de prop nog in de uitlaat?
zijn er andere begrenzers?
is de brommer nog orgineel?
 
Sandero_3310 10-3-2010 22:20 Print reply
Posts: 125
Jincheng is niet gemaakt om op te voeren.....
Waarschijnlijk zit er een prop in je spruitstuk.


Grtz
 
XDr4g0nX 10-3-2010 22:22 Print reply

Posts: 3526
Zit als het goed is een begrenzer op je CDI, ik meen een roze draadje (loshalen dus).

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 10-3-2010 om 22:23 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete
american-dream 10-3-2010 22:27 Print reply
Posts: 14
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mark bruins
[...]

zit de prop nog in de uitlaat?
zijn er andere begrenzers?
is de brommer nog orgineel?


Er is nog helemaal niks aan gedaan en nog helemaal origineel
 
Stiffmeister 10-3-2010 23:06 Print reply

Posts: 1582
Zoeken naar begrenzers/dingen die hem knijpen dus ,

Ik denk bij je carberateur/spruitstuk (inlaat)
/CDI/ of heel mischien wel onsteking,

En zelfs bij Brommer 4Takt haalt het blokje niet veel "vermogen" eruit via de uitlaat. (4 takt is niet geheel afhankelijk voor performance/vermogen d.m.v. een uitlaat .. 2 takt, dus "wel" )
,maar ook deze zou je na kunnen kijken op begrenzers en of proppen.

Succes,
en.. Via google is er ook vast wel iets te vinden

Dit bericht is gewijzigd door patrick_gpr op 10-3-2010 om 23:06 uur.
 
.. Retro Active
hggf 10-3-2010 23:15 Print reply

Posts: 1404
Hoe hard loopt hij nu??

Een 50 cc 4 takt gaat gewoon niet sneller dan 70km en dat is dan echt max.

Als je nu rond de 65 gaat ga je waarschijnlijk niet veel harder als je alle begrensingen er uit haalt.

De enige manier dan is een alluminium 50 of 70 cc.
 
Politiek bedrijven met de bijbel in de hand is net als koken met stront aan je vingers...
jr customs 11-3-2010 10:08 Print reply

Posts: 1057
wat maakt het nou uit of je een alu of gietijzeren cilinder hebt voor je snelheid?
en ju kunt best harder, je kunt er nog eenn grotere carb op zetten of een snelle nokkenas.
maar begin maar met het opzoeken van de begrenzers en die te verwijderen, dan zal je al snel zon 65-70 rijden.
 
kpotmake 11-3-2010 10:12 Print reply

Posts: 3065
hoge compressie zuiger

snelle nokken

dikke pijp

grote carb

kom je al een heel eind

ow en een flowbeurt zou ook niet verkeerd zijn want als je die chinese gietstukken ooit ziet..

Dit bericht is gewijzigd door kpotmake op 11-3-2010 om 10:13 uur.
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Martijn II - Forum en Sales Moderator 11-3-2010 11:33 Print reply

Posts: 9841
goedkoopste manier is je slagvolume vergroten en alle begrenzers eruitroppen.

 
Too cool for school!
Gerard1793 11-3-2010 13:56 Print reply

Posts: 4006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
goedkoopste manier is je slagvolume vergroten.


Dus dikkere voetpakking?
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
JB1 11-3-2010 14:21 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
[...]

Dus dikkere voetpakking?


Dat veranderd niks aan je SLAGvolume.

Dus grotere cilinders of een langere slag krukas oid.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Pixl 11-3-2010 14:23 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Dat veranderd niks aan je SLAGvolume.

Dus grotere cilinders of een langere slag krukas oid.


langere slag krukas en vervolgens met een koptikker zitten ofzo? Als je hem dan al rond krijgt.
 
So fuckin' what!?
kenny77 11-3-2010 14:29 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


langere slag krukas en vervolgens met een koptikker zitten ofzo? Als je hem dan al rond krijgt.

cilinder ophogen.


 
JB1 11-3-2010 14:33 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

cilinder ophogen.




Juust'm. Omdat je niet met poorten etc zit kan dat redelijk goed
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
american-dream 11-3-2010 21:49 Print reply
Posts: 14
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hggf
Hoe hard loopt hij nu??

Een 50 cc 4 takt gaat gewoon niet sneller dan 70km en dat is dan echt max.

Als je nu rond de 65 gaat ga je waarschijnlijk niet veel harder als je alle begrensingen er uit haalt.

De enige manier dan is een alluminium 50 of 70 cc.


er is nog niks aan gedaan en loopt nog 45


 

Dit topic is 4140 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved