Het makkelijkste is om wat toeren te begrenzen, plak je luchtfilterbox dicht zodat er weinig lucht in komt, sproeier een paar maatjes naar beneden kan al wat toeren op top schelen, zodat je in de 6 niet zo goed op top komt.
Een frikandel en een jagermeister in de morgen, is een dag zonder zorgen.
heel zwaar vertanden misschien
op de roller gaan agenten altijd meteen naar de hoogte versnelling, als je zorgt dat ie daarin niet meer trekt, maar dat is wel een gok natuurlijk
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Dus als ik het goed begrijp komt het erop neer dat 1 tandje van je voortandwiel verandering dat dit rond de 3km/h verschil maakt. Voor je achtertandwiel geld dat 1 tandje van je voortandwiel gelijk staat aan 3 achtertandwieltjes dus elk tandje van je achtertandwiel is dus volgens mij dan 1km/h verschil.
Correct me if I'm wrong...
Quote:Oorspronkelijk gepost door: Gilera GSM.
Dus als ik het goed begrijp komt het erop neer dat 1 tandje van je voortandwiel verandering dat dit rond de 3km/h verschil maakt. Voor je achtertandwiel geld dat 1 tandje van je voortandwiel gelijk staat aan 3 achtertandwieltjes dus elk tandje van je achtertandwiel is dus volgens mij dan 1km/h verschil.
Correct me if I'm wrong...
dat doet ie bij een bepaalt toerental, maar hij komt wel hoger in de toeren, dus zal t nog niet erg veel verschil maken
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.