Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Midden in de toeren...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 905 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #60803 - Midden in de toeren...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DieTZR 6-3-2010 7:44 Print topicpost

Posts: 341
Beste Mede BF'ers,

Ik ben al een tijdje lekker aan het beunen aan mijn TZR, om hem helemaal af te krijgen. Nou heb ik laatst ook een Metrakit RK oval erop gezet en een paar dagen daarna kwam de eurobegrenser er op. Die heb ik er trouwens door hun zelf op laten zetten, dus daar kan het niet aan liggen. Toen heb ik mijn TZR moeten starten voor die vent, omdat hij hem dan kon horen met begrenser aan. Ik meldde ook al dat hij waarschijnlijk nog een veels te kleine sproeier had. Maar toch om hem uit te testen gooide hij hem ruim in mijn powerband (13000 K). Na dit allemaal wilde ik hem nog een keer starten(15 minuten daarna) en toen ging dit wel, maar hij kon of helemaal onderin de toeren blijven lopen, en helemaal bovenin (9000 K) Maar daar tussen in blubberde hij terug naar de 2-3000 K, of soms helemaal uit. Ligt dit aan die vent, of is het, zoals hij al meldde de slechte afstelling?

Alvast Bedankt!!

Dit bericht is gewijzigd door Dieter24 op 6-3-2010 om 9:14 uur.
 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.

antonhonda 6-3-2010 9:52 Print reply

Posts: 3616
je moet hem tog goed afstellen
dus stel hem goed af en kijken wat die doet
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
DieTZR 6-3-2010 17:53 Print reply

Posts: 341
Zal ik doen.

 
echte mannen, huilen alleen bij het tankstation.

Dit topic is 820 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved