Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hoge drukkop

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
MF: Paus is pietjak
MF: Tomos veering
BeF: Motorhispania r...
BeF: zoektocht naar ...
MF: Yamaha DT 50 mx ...
BeF: Honda nsr afste...
BeF: AM6 Geen massa ...
BeF: aprili sr50 dit...
MF: Vakantie uitrust...
Project: MTX80s moto...
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
A: Verkocht - mag ve...
A: Beta RR 125 2 tak...
G: Tankkap suzuki ts...
G: Banden
A: Rieju MRT 2014
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
User: Eekie
User: wilfredJ
Bromfiets: Skyteam D...
User: jd boer
Motor: KTM EXC
Bromfiets: Puch Maxi
User: Nick
User: thom7647
Auto: Overig Onbeken...
Auto: Overig Onbeken...
   Online Users
   Er zijn 815 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #60742 - Hoge drukkop
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 5914 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BenjaminDG 1-3-2010 19:28 Print reply

Posts: 4605
Draaibank werkt natuurlijk het beste, maar zoals sommige nog zeggen werkt schuurpapier (vast genageld of geniet op een blok hout) en een glasplaat ook.

Als je een hoge druk kop monteert (wat meer compressie geeft) kun je best ook benzine gebruiken met een hoger octaan gehalte.

Maar ik denk dat met een gewoon 70cc brommertje dit niet nodig is.
 
Vlaanderen vrij!
falco 1-3-2010 19:29 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Draaibank werkt natuurlijk het beste, maar zoals sommige nog zeggen werkt schuurpapier (vast genageld of geniet op een blok hout) en een glasplaat ook.

Als je een hoge druk kop monteert (wat meer compressie geeft) kun je best ook benzine gebruiken met een hoger octaan GETAL

Maar ik denk dat met een gewoon 70cc brommertje dit niet nodig is.


ffs
 

Dit topic is 5914 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved