Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Wordt heet

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 961 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #60729 - Wordt heet
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1113 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Tim-gpr99 28-2-2010 9:21 Print topicpost

Posts: 841
Hoi, mn brommer wordt snel heet. Zit genoeg kvs in enzo, en is ontlucht. Het blok moet nog wel inlopen en de cilinder ook. Verder stottert hij tijdens het rijden rond de 5000 toeren en komt niet in powerband, maar dat is denk kwestie van kleinere sproeier. Als ik effe een stuk door de straat rijd wordt hij al gauw 80 graden , terwijl hij daarvoor eerst rond de 55-60 graden was. 

DR70LC / TP zwart @ Derbi GPR 1999
PHVA14 , ori filter en sproeier 115. Heb nog een 19mm erop gehad maar dan moet ik met E13 gaan rijden en trekt hij valse lucht rond het spruitrubber. 
SCR Corse Handmade
14-52
Ducati ontsteking. 

Weet iemand hoe dit komt? Hij koelt wel af bij stationair lopen en dan best snel. En wanneer mag ik hem wat verder doortrekken, kan dat als hij zo heet wordt? Brommer loopt wel apart stationair alsof hij beetje arm staat, maar bij volgas verzuipt ie. Dn naald staat het rijkst. 

Groetjes Tim. 
 
GPR50 '99 streetfightert

Uijldert 28-2-2010 10:13 Print reply

Posts: 294
Staat te arm, probeer is een paar maatjes groter

Dit bericht is gewijzigd door yamaha0000 op 28-2-2010 om 10:13 uur.
 
Tim-gpr99 28-2-2010 10:36 Print reply

Posts: 841
maar hij verzuipt echt in de powerband, dat merk je wel echt?
 
GPR50 '99 streetfightert
shirioko 28-2-2010 10:58 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
maar hij verzuipt echt in de powerband, dat merk je wel echt?

wat bedoel je met verzuipen, dat ie echt gaat knetteren of dat hij ineens inhoudt?
 
Tim-gpr99 28-2-2010 11:08 Print reply

Posts: 841
hij houdt in, en gaat dan knetteren en verzuipt dan helemaal, op choke is het nog 10x zo erg :P
 
GPR50 '99 streetfightert
Sherwin 28-2-2010 11:24 Print reply

Posts: 561
verzuipen, of valt hij weg?... het lijkt erg op elkaar hoor, k dacht ook dat mn brommer verzoop, deeed er een 30 maten grotere sproeier in en hij trok opeens vol door zn powerband...

(te kleine sproeier krijg je zo een geluid, als je voltoeren gas geeft en je contact omgooit... dat t niet ontbrand, zo een bwoaaaaaaap)
 
Tim-gpr99 28-2-2010 11:29 Print reply

Posts: 841
hmm, ik ga nog wel ff wat vogelen zodadelijk ik weet het verschil wel tussen een te rijk en te arm mengsel, maar dit zit ertussen in, hij begint ineens in te houden lijkt het, en gaat dan na 2 seconden stotteren maar dan als verzuipen...
ik ga nog wel wat met luchttoevoer en sproeiers klooien zo :P
 
GPR50 '99 streetfightert
Sherwin 28-2-2010 12:22 Print reply

Posts: 561
vol gas erop, en dan ocntact om + koppeling in, check ff je bougie, als hij wit/grijs is weet je dus dat hij zoiezo te arm staat... (jaja bougie is slechte indicator maar wit is nooit goed!)
 
Jelmer MX 28-2-2010 12:46 Print reply

Posts: 13514
DR70 is gietijzer geloof ik, dus die moet je wel inrijden.

en 14mm is ook wel erg klein.
 
Paultje Pils 28-2-2010 14:19 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tim-gpr99
ik weet het verschil wel tussen een te rijk en te arm mengsel, maar dit zit ertussen in,


Tussen te rijk en te arm zit je iig in de goede richting
 
If you can't dodge it, ram it.

Dit topic is 1113 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved