Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - krijg brommer niet meer aan de praat

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 777 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #60678 - krijg brommer niet meer aan de praa...
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8443 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Sherwin 24-2-2010 18:45 Print reply

Posts: 561
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: w0ut3r
[...]


ja, al een paar keer.
Luchtfilter ook schoongemaakt, cilinder ook al opnieuw gemonteerd.

Ik denk dat ik maar een ander carburateurtje ga kopen en dan hopen dat die het dan wel doet...
Als die het niet doet kan ik die carb altijd weer doorverkopen


heb een werkende 16mm carb!!! pm maar!
 
w0ut3r 24-2-2010 18:47 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pixl
[...]


Je pakkingen waren ook allemaal nieuw toch? Wel erg raar dat dat ineens niet meer wil dan..


Voetpakking was nieuw, koppaking niet. Maar dit was zoeen rubberen ring, dus ik neem aan dat dat geen kwaad kan.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Probeer eens wat, met je vinger op dat gat van je carb. Als er wat anders gebeurt is dat gat dus open


Ik ben vandaag van 12 tot 6 bezig geweest en heb echt vanalles geprobeerd.
ook wat jij zegt van dat gat dichthouden
 
www.TheGreenBoxz.nl
w0ut3r 26-2-2010 18:17 Print reply

Posts: 1350
verder nog suggesties?
 
www.TheGreenBoxz.nl
JB1 26-2-2010 18:49 Print reply

Posts: 14881
Tank je brommer eens vol, dat je zeker weet dat er zat peut in zit.
Dan haal je een nieuwe benzine slang.
Die zet je er op.

Kijk je carburateur nog even na in het vlotterbakje of er niets vastzit oid.

Ik vermoed dat het zo'n lullig klein *** ding is.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Saknet 26-2-2010 19:11 Print reply

Posts: 10355
zoals jij start mol je je accu. 6 sec starten = 12 sec pauze.

verder zoek je het maar uit, jij gaat blijkbaar toch niet goed met je spullen om.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 26-2-2010 om 19:13 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
w0ut3r 26-2-2010 19:46 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
zoals jij start mol je je accu. 6 sec starten = 12 sec pauze.

verder zoek je het maar uit, jij gaat blijkbaar toch niet goed met je spullen om.

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 26-2-2010 om 19:13 uur.


lol, denk je dat ik normaal ook zo start?
Normaal start dat kreng gewoon in een keer, maar nu wil die dus niet...

En ik ga juist heel zorgvuldig met men spullen om, alleen als het echt niet wil na van alles geprobeerd te hebben, tja dan wordt je wel eens een beetje sagerijnig...
Dus beter reageer je gewoon ff normaal ipv meteen mensen beschuldigen voor slecht met hun spullen om te gaan
 
www.TheGreenBoxz.nl
WernerJ 26-2-2010 20:10 Print reply
Posts: 60
benzine kraantje wel open? :P
 
Saknet 26-2-2010 22:41 Print reply

Posts: 10355
compressie opgemeten?

deze set heb ik ook, werkt best genoeg


ow en wat bedoel je met binnenkop nat? de bolling waar je zuiger invalt? blauw nat als in kvs? kijk dan of je kvs niveau daalt tijdens het lopen



oja en dan nog 1 laatste vraagje. heb je je carburateur gereinigd van binnen voor het monteren, en zonee hoelang precies heeft die carburateur stil gelegen?

en beschrijf ook eens hoe je je carb reinigd. je schroeft de vlotterbak eraf en spuit er wat geweldige "carburateur cleaner" in en hoopt op het beste? of je demonteerd elk klein miezerig deeltje en zorgt dat elk kanaal vrij is, desnoods met een speld of bij lokaal gebrek aan gereedschap van een persoon met een vrouwelijke kant, een haar van een staalborstel?

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 26-2-2010 om 22:53 uur.
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
sendaSM-almkerk 27-2-2010 0:14 Print reply
Posts: 207
lekt hij geen benzine in door je luchtfilter want met schoonmaken wil het nog wel is gebeuren dat je vlotternaald er niet goed of helemaal niet meer in zit
 
w0ut3r 27-2-2010 13:39 Print reply

Posts: 1350
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WernerJ
benzine kraantje wel open? :P


ja

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Saknet
compressie opgemeten?

deze set heb ik ook, werkt best genoeg


ow en wat bedoel je met binnenkop nat? de bolling waar je zuiger invalt? blauw nat als in kvs? kijk dan of je kvs niveau daalt tijdens het lopen

oja en dan nog 1 laatste vraagje. heb je je carburateur gereinigd van binnen voor het monteren, en zonee hoelang precies heeft die carburateur stil gelegen?

en beschrijf ook eens hoe je je carb reinigd. je schroeft de vlotterbak eraf en spuit er wat geweldige "carburateur cleaner" in en hoopt op het beste? of je demonteerd elk klein miezerig deeltje en zorgt dat elk kanaal vrij is, desnoods met een speld of bij lokaal gebrek aan gereedschap van een persoon met een vrouwelijke kant, een haar van een staalborstel?

Dit bericht is gewijzigd door Saknet op 26-2-2010 om 22:53 uur.


Ik heb de compressie niet opgemeten, maar je voelt met aanlopen wel dat die compressie heeft... Zit ook net een gloednieuwe zuiger in btw.

Ja, ik bedoel de bolling waar de zuiger invalt.
Ik heb eerlijk gezegt geen idee of het benzine is of kvs, maar ik neem aan dat als het kvs is dat die dan met aanlopen ook niet hoort te lopen...

Carb heb ik gereinigd door alle onderdelen van de carb te demonteren en vervolgens in een bakje met terpetine te leggen en daarna droog te blazen met een fietspomp. Vervolgens alles schoonmaken met remreiniger en daarna nog eens droog te blazen.



 
www.TheGreenBoxz.nl
antonhonda 27-2-2010 16:45 Print reply

Posts: 3616
zuiger goed om?
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
w0ut3r 27-2-2010 17:25 Print reply

Posts: 1350
Denk dta ik het probleem heb, weet alleen nog niet precie wat het betekent:P

Er zit een flinke laag witte aanslag op de binnenkop (bolling waar zuiger invalt) en dus ook op de kop van de zuiger.
Betekent dit dat er kvs bij mengsel is gekomen?

Dit bericht is gewijzigd door w0ut3r op 27-2-2010 om 17:50 uur.
 
www.TheGreenBoxz.nl
w0ut3r 27-2-2010 17:48 Print reply

Posts: 1350
Hier wat pica's:

Linkerkant schoongeveegd, rechterkant met witte aanslag:



 
www.TheGreenBoxz.nl
shirioko 27-2-2010 17:58 Print reply

Posts: 2273
lijkt idd op kvs...
je kan heel makkelijk zien of het kvs is of benzine:
kvs is op waterbasis, heft oppervlaktespanning en vormt druppels (net als op de foto)
benzine is een olie en vormt geen druppels maar vlekken (en mengt niet met water, zou je het op die manier willen checken)
 
Paultje Pils 27-2-2010 17:59 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
lijkt idd op kvs...
je kan heel makkelijk zien of het kvs is of benzine:
kvs is op waterbasis, heft oppervlaktespanning en vormt druppels (net als op de foto)
benzine is een olie en vormt geen druppels maar vlekken (en mengt niet met water, zou je het op die manier willen checken)



Aan die foto's te zien is het wel KVS ja
 
If you can't dodge it, ram it.

Dit topic is 8443 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 6
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved