Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Yasuni R2 Verschil Metrakit SP

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1038 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #60587 - Yasuni R2 Verschil Metrakit SP
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 4477 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Nick brommer 16-2-2010 22:29 Print reply

Posts: 315
Volgens mij zijn die er niet echt.

Ik heb wel pro dus als hij bover langs is moet hij wel recht om zijn.
 
StefanB 16-2-2010 22:58 Print reply

Posts: 2591
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: twisterdrdlimited05
[...]


jonge de pro race heeft een powerband van 7500 tot 14000 das wel iets anders he, en sp is echt facking snel

Denk je nou dat je het beter weet ofzo?

Heb zelf beide uitlaten gehad, zowel op een getunede mhr80 als op een hebo manston cil. en bij 7500rpm doet een pro race dus helemaal niks heh, begint echt pas bij 9-10k tot de 14k.

de sp series ligt gewoon een klasse lager.. de SP cilinder is minder aggresief getimed en de uitlaat is daar ook op aangepast (laagtoeriger dus)

Maarja jij zal het vast weten met je standaard meuk
 
E24 M30b35@GT3576
rieju-freak 17-2-2010 10:02 Print reply
Posts: 37
pro race al vanaf 7500? ik heb toen op een senda gereden met pro race cilinder en uitlaat en onder de 10k deed die niet veel.
ik heb de doppler cilinder ook gehad op am6 met de bijhorende uitlaat van doppler. rijd superfijn. powerband van 7500-8000 tot 12- 12,5k en als je denk dat deze cilinder meer kan hebben als standaart dan neem je toch een pro race uitlaat ?niet opdat doppler een vlinderpoort heeft betekent dat die hoogtoerig is maja , ik zal voor de r2 gaan , die is iets laagtoeriger en dat rijd toch fijner
 
rieju-freak 17-2-2010 10:05 Print reply
Posts: 37
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: twisterdrdlimited05
die cilinder kan wel meer hebben standaard cilinder kan die toeren ook nog aan dus.


wat is dit dan voor onzin? dus jij wilt zeggen dat je ook een pro race uitlaat op je standaart cilinder kan zetten? dat kan die vast wel aan. je cilinder heeft een powerband en je uitlaat ook dus hoe dichter deze bijelkaar zitten hoe fijner t rijd
 

Dit topic is 4477 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved