Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Krukas am6 en spuiten blok

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1114 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #60527 - Krukas am6 en spuiten blok
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 5211 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BramRoemaat 10-2-2010 15:57 Print topicpost

Posts: 510
Omdat mijn rechterkering lek is en ik toch men blok moet reviceren door hele lichte speling op krukas en lekke keerringen was ik van plan om gelijk het blok helemaal onder handen te nemen. Maar ik was dus op zoek naar een geschikte krukas. Eerst was ik van plan om een Rito krukas te nemen, maar zag op Josdijkman.nl een Doppler as staan. Maar er zijn twee verschillende assen een doppler volle krukas en de endurance.

Is de volle krukas van Doppler een goeie krukas voor onder andere roze top, zwarte top, dr80 en Airsal? Of is deze krukas meer een vervangings krukas voor 50cc omdat er ook een Endurance versie te krijgen is.

Daarnaast had ik ook een vraagje over het spuiten van het blok. Ik wil mijn blok zwart spuiten. Maar wat je vaak ziet wat mensen doen is eerst het blok met zinkspray in spuiten en daarna zwarte lak. Of kan het ook op de normale manier spuiten hoe je frame en dergelijk ook spuit?

Groeten Bram
 

Freddy-fish 10-2-2010 17:05 Print reply

Posts: 2129
blok zelf kan je met gewone lak doen, cilinder met hittebestendig dacht ik. van die doppler krukassen kan ik zo nix zeggen, weet wel dat het goed spul is en het 't spul kan wat jij opnoemt,

edit: tp roze top dat komt tog in zo'n pakket met een krukas erbij?, zag ik op josdijkman staan volgens mij

Dit bericht is gewijzigd door Freddy-fish op 10-2-2010 om 17:05 uur.
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
dutschbird 10-2-2010 17:08 Print reply

Posts: 1760
Die normale dopler als is wel goed voor de cilinders die jij noemt.


 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
popiv 10-2-2010 22:35 Print reply

Posts: 593
de endurance kan een max. toerental aan van 18k toeren dus ik denk dat de normale wel voldoende is, alhoewel hij er met een dr 80 wel zwaarder van langs krijgt...

zit er veel verschil in de prijs?
 
Smoking can reveal hidden lasertraps
Freddy-fish 10-2-2010 23:05 Print reply

Posts: 2129
popiv... je kan een dr80 zelfs op een std krukas plante met een leuke uitlaat enzow, houd het makkelijk vol. dr80 is nou niet egt top of the hill
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
ChielTZR 11-2-2010 8:03 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
popiv... je kan een dr80 zelfs op een std krukas plante met een leuke uitlaat enzow, houd het makkelijk vol. dr80 is nou niet egt top of the hill


Edit: DR80 met ori uitlaat is niet echt de combinatie hoor.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Freddy-fish 11-2-2010 10:17 Print reply

Posts: 2129
dat zeg ik tog ook helemaal niet, alhoewel ik er zelf mee rijd

ik bedoel maar te zeggen dat je bijv. een dr80 met een yasuni hmr2 en het overige benodigde spul makkelijk op een ori krukas kan late draaie
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Maeddy 11-2-2010 10:23 Print reply

Posts: 1059
Ik heb wel eens een dr80 gezien met gianelli uitlaat, en die maakte toch echt een originele krukas kapot.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Freddy-fish 11-2-2010 10:31 Print reply

Posts: 2129
ja de werelden zijn de wonderen nog niet uit he, bij de een draait dat fantastisch en de ander kan de straat nog niet eens uit, ligt er met name aan wat het blokje geleden heeft
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
.luuk 11-2-2010 11:06 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
ja de werelden zijn de wonderen wonderen zijn de wereld nog niet uit he, bij de een draait dat fantastisch en de ander kan de straat nog niet eens uit, ligt er met name aan wat het blokje geleden heeft



 
Freddy-fish 11-2-2010 12:24 Print reply

Posts: 2129
hahaha scherp gezien, was niet perongeluk ofzo hr:P
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
.luuk 11-2-2010 12:28 Print reply

Posts: 1483
jah ik las het, en dacht ff ja er klopt iets niet.
maar ik kwam er niet direct achter wat
 
TimoFuria 11-2-2010 17:27 Print reply

Posts: 183
die volle doppler is makkelijk sterk genoeg voor al die cilinders die je opnoemt, een krukas heeft het zwaarder met een cilinder die super veel toeren draait dan een met veel koppel.
ik heb zelf met een 80cc polini, 70cc airsal en Malossi MHR Team 80 gereden en er helemaal geen problemen mee gehad.


 
dutschbird 11-2-2010 18:17 Print reply

Posts: 1760
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maeddy
Ik heb wel eens een dr80 gezien met gianelli uitlaat, en die maakte toch echt een originele krukas kapot.



Ja en? Ik heb ook een standaard cilinder gezien die een orginele krukas tot puin stampte.
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
Freddy-fish 11-2-2010 19:07 Print reply

Posts: 2129
nu je het zegt dutschbird, mijn vorig blok was ook finaal naar de tering met alles std, als je maar genoeg zand in de luchtfilter doet
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Pixl 11-2-2010 19:09 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
nu je het zegt dutschbird, mijn vorig blok was ook finaal naar de tering met alles std, als je maar genoeg zand in de luchtfilter doet


dan ben je gewoon n00b
 
So fuckin' what!?

Dit topic is 5211 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved