schema van een dt50mx kan je geloof ik wel gebruiken voor de kleuren van de onstekings draden.
geel/rood is licht, blauw is neutraal lamp, zwart ontstekings draad en wit voor de accu.
het blok kan roterend of met een membraan zijn. (deze ziet eruit alsof die membraan heeft)
voor de koppeling kan je ook bij de dt50 kijken in de KB, werkt via het zelfde principe.
als er fs1 op de cilinder staat is goed , dat is namelijk de snelle cilinder van origineel yamaha.(50cc)
frame gedelte is van een yz50/yz80.
moet je de eerste 3 cijfers/letters van het frame nummerin tikken bij google weet je precies welke en het bouwjaar.
bijv 2x6, 5l1, 5m3 en dat soort codes.
edit: uitlaat is weer van een dt50/80mx
beetje bij elkaar geraapt ding dus
draden moeten inderdaad eerst naar een bobine, die apart ophangt.
voor de bobine kan je een bobine pakken van een dt50mx, dt50m, rd50mx, rd5m, fs1, yz50, yz80 (de oude types),ty50,ty80,mr50,gt50,gt80 en ect ect
is allemaal een pot nat
bobine hoort trouwens aan deze 2 gaten te hangen
Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 7-2-2010 om 21:50 uur.