Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Setup AM6 en veer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1168 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #60450 - Setup AM6 en veer
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 905 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BramRoemaat 5-2-2010 15:54 Print topicpost

Posts: 510
Hallo,

Ik had voorheen een pro race cilinder op mijn Yamaha DT50R. Maar omdat ik de slijtage teveel vond heb ik hem verkocht(setup was zo bij aankoop) dus kon voor een tijdje een doppler 50 lenen van een vriend. Maar nu zit vind ik het wel keertje tijd voor andere setup en kan ik cilinder weer terug geven. Maar ik kan maar niet bepalen wat voor cilinder, uitlaat en carburateur ik moet kiezen. Ik zoek een cilinder die op een van deze carburateurs en uitlaten lopen. Maar niet echt hard slijten. Maar wel een 70cc of 80cc.

Pro race uitlaat
Metrakit RK
Doppler Er1 bovenlangs.

17,5, 21 en 24mm carburateurs.

Ik zoek een setup wat redelijk slijtvast is maar toch redelijk wat koppel heeft.

En daarnaast zoek ik ook nog een andere veer voor mijn Yamaha DT50R maar ik kan geen site vinden waar deze verkocht worden. Of zijn er veren van andere brommers die zullen passen?

Groeten Bram


 

BIET 5-2-2010 15:55 Print reply

Posts: 22355
MHR80 kopen, koppel, relatief slijtvast en schnel
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
BramRoemaat 5-2-2010 16:47 Print reply

Posts: 510
Nee MHR vindt ik beetje teveel vermogen hebben. Ik zoek iets wat redelijk te betalen is en met mijn overige uitlaten en carburateurs goed zal lopen. Want eind zomer gaat hij weg voor een auto.
 
-simon- 5-2-2010 17:00 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BramRoemaat
Nee MHR vindt ik beetje teveel vermogen hebben. Ik zoek iets wat redelijk te betalen is en met mijn overige uitlaten en carburateurs goed zal lopen. Want eind zomer gaat hij weg voor een auto.


een "normale" mhr en de replica zijn zo heel snel niet hoor. zijn leuke cilinders en flink wat koppel. alleen zijn ze jammer genoeg wat duur. mischien 2e hands kopen dan een idee.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Tombrom 5-2-2010 18:21 Print reply

Posts: 15925
200euro vind ik niet duur hoor. en zo snel is een gewone mhr niet hoor
 
BIET 5-2-2010 18:22 Print reply

Posts: 22355
Neui, maar is gewoon kwaliteit, dus die ยค 200 wel waard.
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
Tombrom 5-2-2010 18:23 Print reply

Posts: 15925
klopt en veel goedkopere cyls zijn er niet hoor
 
BramRoemaat 5-2-2010 18:46 Print reply

Posts: 510
Oke, ik dacht zelf dat we het over een MHR Team hadden. Maar dat is mijn fout, oke en hoe zit het met DR80, Airsal 70 en gilardoni 80 bij Josdijkman.nl?
 
Freddy-fish 5-2-2010 23:03 Print reply

Posts: 2129
dr80 is leuk, rij ik ook mee, geen rete snelle cilinder, airsel is heel leuk te bewerke met die vlinderpoort dus daar kan je wel wat van maken en die gilardoni hebk geen idee van, btw die 21 mm die je hebt is zat
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)

Dit topic is 905 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved