Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - zuigerveer gebroken...

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1125 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #60433 - zuigerveer gebroken...
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 9123 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

cnorretje 4-2-2010 20:33 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DJL1993
zelf denk ik dat er niks kapot gaat. alleen moet ik de goeie zuiger veer nou boven of onder doen?

boven, anders wordt compressieruimte kleiner groter al zal dat niet veel uitmaken



Dit bericht is gewijzigd door cnorretje op 4-2-2010 om 20:34 uur.
 
kpotmake 4-2-2010 20:35 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DJL1993
zelf denk ik dat er niks kapot gaat. alleen moet ik de goeie zuiger veer nou boven of onder doen?

boven
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl
Freddy-fish 4-2-2010 20:36 Print reply

Posts: 2129
daar zit tog ook nog verschil in welke bove of onder moet, dan kun je die tog niet zomaar verwissele?

 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
cnorretje 4-2-2010 20:40 Print reply

Posts: 851
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
daar zit tog ook nog verschil in welke bove of onder moet, dan kun je die tog niet zomaar verwissele?


kunnen inderdaad verschillen in dikte/diepte, is dat niet de reden dat die andere veer gebroken is?
 
kpotmake 4-2-2010 20:41 Print reply

Posts: 3065
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
daar zit tog ook nog verschil in welke bove of onder moet, dan kun je die tog niet zomaar verwissele?


ik denk (weet niet zeker) dat je het beste de chrome veer kunt gebruiken ipv de matte als je er een weglaat
 
alu lassen / tig lassen / frees-draaiwerk nodig? PM www.weekers.nl

Dit topic is 9123 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved