mijn derbi senda heeft opeens een raar probleem.
als ik aant rijde bent begint hij ineens raar te doen hij houd in en als ik het gas er op hou valt die uit.
Hij lijkt te verzuipe...
het lijkt me raar om een kleinere sproeier er in te doen omdat 88 al klein is
toen kwam ik er achter dat hij valse lucht trok dus heb ik nieuwe spruistuk klemmen gehaald en toen liep die weer goed
het probleem is nu dat hij het weer doet....
soms trekt die het maar tot 3000 toeren en als ik gas geeft valt die uit:S en dan start die niet met kicken...
soms doet die het ook weer goed....
het setup is btw
50cc ori
14mm met sproeier 88
yasuni cross
powerfilter
mijn derbi senda heeft opeens een raar probleem.
als ik aant rijde bent begint hij ineens raar te doen hij houd in en als ik het gas er op hou valt die uit.
Hij lijkt te verzuipe...
het lijkt me raar om een kleinere sproeier er in te doen omdat 88 al klein is
toen kwam ik er achter dat hij valse lucht trok dus heb ik nieuwe spruistuk klemmen gehaald en toen liep die weer goed
het probleem is nu dat hij het weer doet....
soms trekt die het maar tot 3000 toeren en als ik gas geeft valt die uit:S en dan start die niet met kicken...
soms doet die het ook weer goed....
het setup is btw
50cc ori
14mm met sproeier 88
yasuni cross
powerfilter
Bevriezingsverschijnselen?
En gooi die powerfilter eraf en zet je ori luchtfilter terug.
Bevriezingsverschijnselen?
En gooi die powerfilter eraf en zet je ori luchtfilter terug.
ja dat kan maja dan laat ik hem gwoon eeve stationaair lopen op shoke dus tot die warm is.
van de powerfilter heb ik nooit last gehad met mijn std uitlaat in welk weer type dan ook.
het is sind ik mijn yasuni cross heb.
mijn cabrateur werkt ook niet al te best de shoke doet ook wel eens raar maarja
ja dat kan maja dan laat ik hem gwoon eeve stationaair lopen op shoke dus tot die warm is.
van de powerfilter heb ik nooit last gehad met mijn std uitlaat in welk weer type dan ook.
het is sind ik mijn yasuni cross heb.
mijn cabrateur werkt ook niet al te best de shoke doet ook wel eens raar maarja
Maakt hij een stotterend geluid of een bluaap geluid?
ja dat kan maja dan laat ik hem gwoon eeve stationaair lopen op shoke dus tot die warm is.
van de powerfilter heb ik nooit last gehad met mijn std uitlaat in welk weer type dan ook.
het is sind ik mijn yasuni cross heb.
mijn cabrateur werkt ook niet al te best de shoke doet ook wel eens raar maarja
misschien zou ik voor de gein even je carb schoon maken
misschien zou ik voor de gein even je carb schoon maken
en dan overnieuw afstellen.
Mvg.
het probleem is dat die niet vies is.....
hij rookt wel ontzettend veel...ik heb zelfs de ollie pomp terug gesteld maar nog ik ga niet onder de normaale waarde
het probleem is dat die niet vies is.....
hij rookt wel ontzettend veel...ik heb zelfs de ollie pomp terug gesteld maar nog ik ga niet onder de normaale waarde
rechter krukas keerring kapot?
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
omdat er niks met de carburateur mis is. oliepomp volgens jou ook niet. en als de rechterkrukas keerring lekt dan komt het olie uit het blok in het carter en gaat ie ook veel roken.
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Stotteren betekend dat hij te rijk loopt.
Je kan je carb. verwarming controleren. Of zit het met een gloeielementje en anders 2 koelslangetjes die op je carb. zijn aangesloten. Die zitten welleens verstopt.
met deze temperaturen bevriest benzine echt niet hoor
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Benzine niet sukkel, maar het vocht dat in de aangezogen lucht zit
mwa, denk dat dat ook wel wat mee zal vallen. en dan nog komt dat niet in de sproeier ofzo lijkt mij. en helemaal dichtvriezen lijkt me wel heel sterk. aangezien het motorblok ook warmte af geeft.
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.