Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - afstelprobleem = geen merkbaar verschil

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 600 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #60310 - afstelprobleem = geen merkbaar vers...
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2031 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Johann 29-1-2010 21:16 Print reply

Posts: 1273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MH RX MAARTEN
weet iemand of er via een gat in de koppelingskap valse lucht getrokken kan worden?



Neej, zit het gat aan de linker of rechterkant van de brommer. Kan me niet voorstellen dat de ketting aan de koppelingskant een gat slaat.

 
MH RX MAARTEN 29-1-2010 21:24 Print reply
Posts: 129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Johann
[...]


Neej, zit het gat aan de linker of rechterkant van de brommer. Kan me niet voorstellen dat de ketting aan de koppelingskant een gat slaat.




de linkerkant, de kant waar je ketting zit, achter het voortandwiel in het verlengde van de ketting zit een gat van 1 bij 4 cm. kap is van plastic, daar jaagt een opholgeslagen ketting zo door heen. maar ik heb t zelf niet meegemaakt. was al zo toen ik m kocht. toen ook nooit van valse lucht.

 
tsxhunter 29-1-2010 21:27 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MH RX MAARTEN
[...]



de linkerkant, de kant waar je ketting zit, achter het voortandwiel in het verlengde van de ketting zit een gat van 1 bij 4 cm. kap is van plastic, daar jaagt een opholgeslagen ketting zo door heen. maar ik heb t zelf niet meegemaakt. was al zo toen ik m kocht. toen ook nooit van valse lucht.



dat is ontstekings deksel daar kan ie geen valse lucht zuigen, ja dan moet je linker krukas keerring kapot wezen.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Johann 29-1-2010 21:30 Print reply

Posts: 1273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


dat is ontstekings deksel daar kan ie geen valse lucht zuigen, ja dan moet je linker krukas keerring kapot wezen.


Haal dat kapje eraf en bekijk ook gelijk je ontsteking! Misschien is hij wel uit onbalans en daarom staat hij dan niet juist meer optijd. Niet dat dat vaak voorkomt maarja
 
MH RX MAARTEN 29-1-2010 21:30 Print reply
Posts: 129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


dat is ontstekings deksel daar kan ie geen valse lucht zuigen, ja dan moet je linker krukas keerring kapot wezen.


ja sorry, was in de war, dat bedoelde ik dus. ontstekingdeksel. wat zijn de symptomen van een kapotte krukaskeerring?


Dit bericht is gewijzigd door MH RX MAARTEN op 29-1-2010 om 21:30 uur.
 
tsxhunter 29-1-2010 21:31 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MH RX MAARTEN
[...]


ja sorry, was in de war, dat bedoelde ik dus. ontstekingdeksel. wat zijn de symptomen van een kapotte krukaskeerring?


Dit bericht is gewijzigd door MH RX MAARTEN op 29-1-2010 om 21:30 uur.


valse lucht onregelmatig stationair lopen en hoog in toeren blijven als je gas los laat.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
MH RX MAARTEN 29-1-2010 21:50 Print reply
Posts: 129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


valse lucht onregelmatig stationair lopen en hoog in toeren blijven als je gas los laat.



en
stoppen met doortrekken vlak voor de powerband?


mmmmmmmm, ff mijn deo pakken en op dat gat spuiten

Dit bericht is gewijzigd door MH RX MAARTEN op 29-1-2010 om 21:50 uur.


Dit bericht is gewijzigd door MH RX MAARTEN op 29-1-2010 om 21:51 uur.
 

Dit topic is 2031 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved