Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Slicks: Wel of Niet?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 886 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #60309 - Slicks: Wel of Niet?
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
Dit topic is 4695 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gary - Forum en Gallery Moderator 28-1-2010 16:52 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


slicks mogen niet eens op de weg tog?? moet profiel op de banden zitten dacht ik.


Klopt, maar het topic gaat over een sprinter .
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
offroad 28-1-2010 16:52 Print reply

Posts: 575
moet je maar even door het grind rijden dan komt er wel een beetje profiel in
 
Royal Club 28-1-2010 16:57 Print reply

Posts: 60390
ja kunnen we het nu weer over sprinters en slicks hebben ipv schoolbrommermeuk en wat mensen willen maar toch niet doen?
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
tsxhunter 28-1-2010 17:03 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: offroad
mijne

ja, jij vraagt of het niet goed is om er mee over de openbare weg te rijden met een school brommer tog?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
offroad 28-1-2010 17:04 Print reply

Posts: 575
ja ik snapte het ff nie
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 28-1-2010 17:06 Print reply

Posts: 12846
Snappen jullie wel dat als jullie niet ontopic gaan er wellicht een ban uitgedeeld word?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
dutschbird 28-1-2010 19:10 Print reply

Posts: 1760
@ biet

RIJWIELGEDEELTE

1. De keuze van banden is vrij, doch deze dienen in goede conditie te verkeren.


Zo haal ik dit uit het regelement, als het er zo staat zonder dat er op een bepaalde klasse wordt gewezen lijkt het me dat elke klasse er mee mag rijden.
 
http://speedbird12.myminicity.com/ Even kliken en je helpt me winnen:)
BIET 28-1-2010 19:45 Print reply

Posts: 22355
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: dutschbird
@ biet

RIJWIELGEDEELTE

1. De keuze van banden is vrij, doch deze dienen in goede conditie te verkeren.


Zo haal ik dit uit het regelement, als het er zo staat zonder dat er op een bepaalde klasse wordt gewezen lijkt het me dat elke klasse er mee mag rijden.

Is het maar net hoe je interpreteert dat de band in goede conditie verkeerd, wel of geen profiel vb .
 
KHU Tuning! Inbox mij voor cilinder tuning en meer. Voorbeelden te bekijken in mijn profiel!
PraatPaal 28-1-2010 20:59 Print reply

Posts: 7977
Voorheen stond er anders duidelijk een minimale profieldiepte en dat opgesneden slicks NIET toe waren gestaan.

Er is meer verandert dit jaar ik weet van de automaten iig zeker dat ze een helemaal gesloten kettingkast moeten hebben

edit: @TS

Met een slickband ben je bij het minste geringste (regen)water al gefuckt.

Zie het zo:
Jou winst op het droge is kleiner als je verlies bij het kleinste beetje water dat blijft liggen.

Ik denk dat je met een profielband genoeg vermogen op de weg kunt krijgen om je brommer omhoog te duwen in plaats van je wiel te laten spinnen.
Het enige dat me hiervan af zou kunnen brengen is als je een lang en laag frame hebt met een voorvork onder een vrij schuine hoek.

DaEen profielband met een relatief zacht rubber maar op goede druk ook veel grip bij het wegtrekken.

Ik zelf ben van mening dat te veel grip je tegen kan werken, andere misschien niet.

Maar ik zou zeker voor een goeie profielband gaan om te sprinten.
Maar voor een mooie prijs de slicks kopen voor op een speelse zomerdag, dat kan natuurlijk nogsteeds


Dit bericht is gewijzigd door PraatPaal op 28-1-2010 om 21:06 uur.
 

Dit topic is 4695 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved