Mmm zoals ik wel kan bedenken, en ik zelf met 'die zooi'' ook heb gezeten.
Ligt het vooral aan de electronica, dus onsteking nameten , kijken of ie juist met streepje voor het pijltje staat (naar rechts , staat ie juist erboven).
Cdi Unit nameten en bobine ,dat zijn diegenen die dezen symptomen maken.
Geloof mij bij mij heb ik de nieuwere versie mt bobine(vele compacter en beter) steken en een 2dehands ori cdi'tje gekocht van ene vriend. En het is volledig weg .
Een heel lang kl*te verhaal heb er ook lang mee gezeten maar ja hoor meten helpt niks want ze meten het toch niet nauwkeuring bobine doorgesmoord.
begin maar eens eerst te vernieuwen , meestal is het de bobine.
toen ik de mijne kocht had ik ondervonden dat er een goedkope bami cdi'tje er onder hing, zo'n 1tje van een jinchang 4taktjezus , ja hoor door dat gemene bamiding is mijn bobine opgesmoord wat deed hij?=> haperen zoals de jouwe
en steekvlammen.. niet goed.
Bougie's als de hel versleten!
En zo heeft ie lang rondegereden, de reden waaorm hij hem verkocht is omdat zijn vrouw een scoot wou en niet meer wou schakelen
wat is dat voor gezever , njaja
het zal aan die 3 dingen wel liggen.
Heb er zelfs een topicje over gehad, over dat stom cdi'tje ga maar eens kijken.
Dit bericht is gewijzigd door De kets op 19-2-2010 om 13:20 uur.