Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - erg stotteren mt5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 566 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #60307 - erg stotteren mt5
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 2476 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Robin 1993 27-1-2010 21:29 Print reply

Posts: 1234
zat eerst te denken dat het door de regen komt, want toen het regende deed hij het niet. En toen het vande week droog was en niet vroor reed die goed. En vandaag(heeft het hier overdag ong -2 gevroren dus vocht en is het gedonder weer begonnen.
 
!!2 takt!!
burnoutboy 27-1-2010 23:14 Print reply

Posts: 207
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Robin 1993
zat eerst te denken dat het door de regen komt, want toen het regende deed hij het niet. En toen het vande week droog was en niet vroor reed die goed. En vandaag(heeft het hier overdag ong -2 gevroren dus vocht en is het gedonder weer begonnen.


ja dan ziet het er naar uit dat er ergens kortsluiting of zoiets is
bij je elekrtische gebeuren dus (zoals de andere luitjes ook al vertelden )

dus gwoon eebm kiekn wat allemaal water door zou kunnen laten en dat dan eebm vervangen .. of wachten op beter weer

Dit bericht is gewijzigd door burnoutboy op 27-1-2010 om 23:14 uur.
 
ik beun ook maar wat aan xD
Robin 1993 28-1-2010 15:58 Print reply

Posts: 1234
Vanochtend toen ik hem starten was het effe paar minutjes weg (het stotteren) maar toen begon het weer. Hij loopt wel goed stationar, maar ik denk zelf dat er ergens water op komt. Die draadjes die bijvoorbeeld op me bobine zitten zijn niet afgedekt ofzo, maar kweet niet of dat erg is
 
!!2 takt!!
FrankXPS 29-1-2010 11:50 Print reply
Posts: 36
Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn peugeot xps. Als ik erachter kom zal ik het posten
 
bramzai 29-1-2010 13:18 Print reply

Posts: 323
miss is er water in de carb bij gekomen? dat je sproeier verstopt zit dus. had eerst zelfde op mn mtx, probeer eens of ie op choke wel goed in toeren komt!
 
Son of buddha
edward-mb 29-1-2010 18:20 Print reply
Posts: 144
tip!

kijk of het ook vonkjes van af komen bij bijv. bougiedop/bobine en die zooi,(in het donker, kun je beter zien
je weet dan ook gelijk waar de fout zit

of het kan ook de luchtfilter wezen dat die water aan zuigt

 
Aprilia RX 50 2003 29-1-2010 18:22 Print reply

Posts: 6717
lagere warmtegraad bougie proberen
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
FrankXPS 5-2-2010 18:38 Print reply
Posts: 36
Is het probleem al verholpen? Bij mij nog niet, ik heb carburateur schoongemaakt en in luchtfilter gekeken maar niets te zien.
Toch iets met de elektriciteit denk ik.


 
FrankXPS 16-2-2010 8:42 Print reply
Posts: 36
Bij mij is het probleem opgelost, de katalysator zat verstopt

 
ChielTZR 16-2-2010 8:47 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
lagere warmtegraad bougie proberen


Heeft in dit geval geen zin, nooit zomaar lagere warmtegraad bougie monteren. Te warme bougie geeft mischien een gat in je zuiger & je bougie smelt een beetje. een te koude wordt je bougie niet goed warm waardoor deze niet optimaal functioneert.


Quote:
Oorspronkelijk gepost door: FrankXPS
Bij mij is het probleem opgelost, de katalysator zat verstopt



Ik denk niet dat deze MT5 een katalysator heeft.


 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
De kets 19-2-2010 13:13 Print reply

Posts: 256
Mmm zoals ik wel kan bedenken, en ik zelf met 'die zooi'' ook heb gezeten.
Ligt het vooral aan de electronica, dus onsteking nameten , kijken of ie juist met streepje voor het pijltje staat (naar rechts , staat ie juist erboven).
Cdi Unit nameten en bobine ,dat zijn diegenen die dezen symptomen maken.
Geloof mij bij mij heb ik de nieuwere versie mt bobine(vele compacter en beter) steken en een 2dehands ori cdi'tje gekocht van ene vriend. En het is volledig weg .
Een heel lang kl*te verhaal heb er ook lang mee gezeten maar ja hoor meten helpt niks want ze meten het toch niet nauwkeuring bobine doorgesmoord.
begin maar eens eerst te vernieuwen , meestal is het de bobine.

toen ik de mijne kocht had ik ondervonden dat er een goedkope bami cdi'tje er onder hing, zo'n 1tje van een jinchang 4taktjezus , ja hoor door dat gemene bamiding is mijn bobine opgesmoord wat deed hij?=> haperen zoals de jouwe
en steekvlammen.. niet goed.
Bougie's als de hel versleten!

En zo heeft ie lang rondegereden, de reden waaorm hij hem verkocht is omdat zijn vrouw een scoot wou en niet meer wou schakelen
wat is dat voor gezever , njaja

het zal aan die 3 dingen wel liggen.

Heb er zelfs een topicje over gehad, over dat stom cdi'tje ga maar eens kijken.

Dit bericht is gewijzigd door De kets op 19-2-2010 om 13:20 uur.
 

Dit topic is 2476 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved