Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - beste uitlaat.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1034 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #60296 - beste uitlaat.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 3372 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Gary - Forum en Gallery Moderator 26-1-2010 20:47 Print reply

Posts: 12846
Leovince V6 dan maar. Geen echt hoge top, wel prima vermogen in zijn powerband.

Dit bericht is gewijzigd door Gary op 26-1-2010 om 20:48 uur.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Drumsan 26-1-2010 20:51 Print reply

Posts: 1223
wel uitkijken dat ie geen overtoeren maakt met een te korte vertanding.

Verder is orginele uitlaat wel goed te doen denk, haalt ongebrensd 75-80 km en trekt goed op (niet te hoogtoerig). Andere uitlaten gaan meestal een stuk sneller dan 80. Als je een goedgekeurde uitlaat ehtb, zit er meestal een propje (Leovince V6 als ik het niet mis heb) in. Die zou je eventueel ook beetje kunnen uitboren . Zonder die prop rijden ze al gauw 90+

 
Gary - Forum en Gallery Moderator 26-1-2010 20:52 Print reply

Posts: 12846
Met een V6 zal je niet harder rijden dan 80 á 85 km/h.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Nick brommer 26-1-2010 20:54 Print reply

Posts: 315
Klopt moet op passen met overtoeren.

Maar 80 85 is opzich wel een nette snelheid.
 
Drumsan 26-1-2010 20:55 Print reply

Posts: 1223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Gary
Met een V6 zal je niet harder rijden dan 80 á 85 km/h.


Dan is dat de perfecte uitlaat. Vind zowiezo de demper erg mooi en heeft naar verluid ook veel trekkracht onderin. Dus nie zon hoogtoerig kreng
 
derbidriver5 26-1-2010 20:55 Print reply

Posts: 476
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Nick brommer
Klopt moet op passen met overtoeren.

Maar 80 85 is opzich wel een nette snelheid.


aaah jooh gewoon door kanllen schijt aan de overtoeren
 
Gary - Forum en Gallery Moderator 26-1-2010 20:56 Print reply

Posts: 12846
Mijn broertje heeft op zijn Senda ook een V6. Die is op een volledig standaard Senda gezet. Afgesteld en totaal geen overtoeren.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbidriver5
[...]


aaah jooh gewoon door kanllen schijt aan de overtoeren


.

Dit bericht is gewijzigd door Gary op 26-1-2010 om 20:56 uur.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Drumsan 26-1-2010 20:57 Print reply

Posts: 1223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbidriver5
[...]


aaah jooh gewoon door kanllen schijt aan de overtoeren




Lekker irritand, de hele tijd als je in ze hoogste versnelling zit de gashendel inhouden
 
ChielTZR 26-1-2010 21:00 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Drumsan
[...]




Lekker irritand, de hele tijd als je in ze hoogste versnelling zit de gashendel inhouden


Is maar net wat je gewend bent.
Trekvertanding kan prima, maar moet je gewoon minder gas geven op top.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Heilige Antonius 26-1-2010 21:01 Print reply

Posts: 1202
Ik heb een stuk of 6 uitlaatjes gehad onder mijn derbi en de meest onbekende vond ik de fijnste. Dat was een fasmem bovenlangs, had vroege maar zeer krachtige powerband tot 8500 toeren. Ik reed op gps precies 85 met deze uitlaat.
:

 
Gary - Forum en Gallery Moderator 26-1-2010 21:02 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tonderbi
Ik heb een stuk of 6 uitlaatjes gehad onder mijn derbi en de meest onbekende vond ik de fijnste. Dat was een fasmem bovenlangs, had vroege maar zeer krachtige powerband tot 8500 toeren. Ik reed op gps precies 85 met deze uitlaat.
:
afbeelding


Tot 8,5k? Weet je dat zeker?
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
stephan777 26-1-2010 21:04 Print reply

Posts: 7259
tot 8,5k is wel heel erg weinig.


Dan is net mijn powerband begonnen
 
der Chef 26-1-2010 21:07 Print reply

Posts: 3265
Idd, mn leovince begint bij 7,5/8k
 
Drumsan 26-1-2010 21:08 Print reply

Posts: 1223
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tonderbi
Ik heb een stuk of 6 uitlaatjes gehad onder mijn derbi en de meest onbekende vond ik de fijnste. Dat was een fasmem bovenlangs, had vroege maar zeer krachtige powerband tot 8500 toeren. Ik reed op gps precies 85 met deze uitlaat.
:
afbeelding


Wat zou een Fasmem Duo op een AM6 lopen? (onderlangs)

Heb er nu zelf 1, maar heb hem nog niet helemaal op ze top gehad (slecht weer) en nu zit er een propje in (geen zin in boetes...) Propje word wel uitgeboord want hij loopt nu maar 60 km/u (opschakelen bij 5500 rpm ) bedoeling is 80-85

Dit bericht is gewijzigd door Drumsan op 26-1-2010 om 21:10 uur.

Dit bericht is gewijzigd door Drumsan op 26-1-2010 om 21:10 uur.
 
Heilige Antonius 26-1-2010 21:08 Print reply

Posts: 1202
ja 100% zeker. begon bij de 5.5 ongeveer tot maximaal 9, maar daarvoor had hij ook genoeg vermogen. Ik vond het een geweldige uitlaat was wel roestgevoelig. En ik weet dat heel veel uitlaten pas bij de 8000 beginnen (ik heb er ook een gianelli onder gehad )
 

Dit topic is 3372 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved