ik heb net een nieuwe cilinder gekocht en gemonteerd voor een honda MTX-sh 50cc. met de oude cilinder liep de brommer 70 en nu nog maar 60, trekt slecht op en komt niet tegen de wind in. hoe kan ik mijn cilinder beetje tunen??
en KTT is dat dan dmp? immitatie dus, en iedereen heeft er een andere mening over...
Dit bericht is gewijzigd door richard-mtx op 21-1-2010 om 21:22 uur.
- KTT cilinder
- 13mm keihin, sproeier 64, standaart uitlaat.
- poortmap? 4 klepsmembraam.
- foto's niet
- dech heigh??
- slag / drijfstang lengte, zou ik op moeten zoeke maar heb die niet vervangen...
- levensduur, 1 á 2 jaar, hoeft niet harder te lopen dan 75
Quote:Oorspronkelijk gepost door: richard-mtx
- KTT cilinder
- 13mm keihin, sproeier 64, standaart uitlaat.
- poortmap? 4 klepsmembraam.
- foto's niet
- dech heigh??
- slag / drijfstang lengte, zou ik op moeten zoeke maar heb die niet vervangen...
- levensduur, 1 á 2 jaar, hoeft niet harder te lopen dan 75
foto's wel, die ga jij maken
en levensduur.. hoeveel km rijd je ongeveer per jaar?
als dit een dmp cilinder is , wat ik vermoed, krijg je hem alleen sneller door te tunen! en zelfs dan niet, want ik heb hem ook gehad en de spoelpoorten stonden erg slecht gericht, je kunt beter een ori mtx-sh honda cilinder rijden (en tunen) , dar haal je 85 mee.
Mtx-sh 110cc 6 bak proma 80cc bovenlangs 26 mm mikuni > 35 roller in zn 1 =D