Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - Puch verbruikt veel benzine

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 809 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #60238 - Puch verbruikt veel benzine
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 17192 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JohanSendapower 22-1-2010 20:32 Print reply

Posts: 307
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tonderbi
benzine kraan dichtdraaien scheelt vrij veel.


ja en op de fiets gaan nog meer
 
Hopende u bij deze genoeg geinformeerd te hebben over bovenstaand onderwerp
TECstar 22-1-2010 21:34 Print reply

Posts: 4664
1:25 is mooi

rij met me nsr momenteel 1:9
met me mb 1:15
met me puch 1:12

DUS WEES BLIJ!
 
briljant ppl drive briljant machines, thats y House drives Honda
Paultje Pils 22-1-2010 21:39 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tonderbi
Het gas dichtdraaien scheelt vrij veel.


 
If you can't dodge it, ram it.
Aprilia RX 50 2003 23-1-2010 18:39 Print reply

Posts: 6717
ik rij ook 1 op 25 en soms zelfs 1 op 30 met me aprilia RX 50, dat is nogal een lomp en zwaar ding met de airodinamica van een baksteen, dus moet een puchje toch eigenlijk zuiniger lopen als 1 op 25
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
mtx freak 23-1-2010 18:43 Print reply

Posts: 2711
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
ik rij ook 1 op 25 en soms zelfs 1 op 30 met me aprilia RX 50, dat is nogal een lomp en zwaar ding met de airodinamica van een baksteen, dus moet een puchje toch eigenlijk zuiniger lopen als 1 op 25



heeft met nog 500 andere factoren te maken dus kan je zo nooit zeggen


heel ander blok enz
 
Aprilia RX 50 2003 23-1-2010 18:50 Print reply

Posts: 6717
1 op 25 is erg slecht voor een puchje, citta van een vriend rijdt 1 op 45 en die loopt 55, en een solex 1 op 95 (20 km/h)
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Torque 23-1-2010 19:23 Print reply

Posts: 736
ketting en tandwielen in goede staat, en banden op goede spanning ga je ook zuiniger van rijden.
 
gaat ie dat zeggen
Aprilia RX 50 2003 23-1-2010 20:12 Print reply

Posts: 6717
misschien gebruik je een te grote sproeier
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
stephan777 23-1-2010 20:25 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
1 op 25 is erg slecht voor een puchje, citta van een vriend rijdt 1 op 45 en die loopt 55, en een solex 1 op 95 (20 km/h)



1 op 95? Dat lijkt me stug.
 
Kurzel 23-1-2010 22:39 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



1 op 95? Dat lijkt me stug.

1 tank op 95?
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
sathana 23-1-2010 22:49 Print reply

Posts: 1838
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kurzel
[...]

1 tank op 95?



nee, je tankt 95!
 
Nun das Warten hat ein Ende, leiht euer Ohr einer Legende.
Kurzel 23-1-2010 22:50 Print reply

Posts: 2369
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sathana
[...]



nee, je tankt 95!

95 liter in een solex tankje?
 
][ Yamaha YZF R6 ][ Mazda 323Coupé ][
BenjaminDG 23-1-2010 23:07 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TECstar
1:25 is mooi

rij met me nsr momenteel 1:9
met me mb 1:15
met me puch 1:12

DUS WEES BLIJ!


Dat lijkt me nogal overdreven, vindt je niet
 
Vlaanderen vrij!
JB1 23-1-2010 23:25 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mb1979
[...]


Dat lijkt me nogal overdreven, vindt je niet


Mijne zuipt 1:6-7
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
steef ts70xk 23-1-2010 23:27 Print reply

Posts: 3244
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Mijne zuipt 1:6-7

ga hem dan maar snel nakijke...
 

Dit topic is 17192 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved