Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - slechte koppeling

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #6020 - slechte koppeling
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

smurfie 1-11-02?20:03 Print reply
Posts: 430
neej ik heb dus niet m'n stuur afgezaagd :n ennuh wat dat van stukje afknippen betreft: m'n koppelingshendel staat strak gespannen hoor, niet dat die hele kabel is uitgerekt of iets..
 
gilera 125LC werkt!!!
Pertijn 1-11-02?22:29 Print reply
Posts: 846
Ik weet niet hoeveel last je ervan hebt maar volgens mij is het een algemeen Honda kwaaltje dat hij makkelijker in z'n vrij gaat als je harder dan 0 gaat..
Me pa heeft het ook en ik heb het ook welleens.
Dat je er elke x voorbij gaat zegmaar.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Erik_N 1-11-02?23:21 Print reply

Posts: 5360
Mijn MTX wil ook noooit in ze vrij als ik stil sta met draaiende motor. Alleen als ik rijd, of als ie uitstat.
 
Minderjarig? Minderjarig!? Als je 29 Februari geboren bent dan ben je minder jarig, maarvoorderest zijn we allemaal even vaak jarig ja!
Blukaap 1-11-02?23:24 Print reply

Posts: 10006
Hij heeft een gilera .

Met mijn MTX kon ik het overigens wel, stilstaand in de vrij zetten.

Met m'n NSR ook (af en toe ), maar rijdend gaat het een stuk makkelijker.

[This message is edited by Blukaap: Happy tree friend on 1-11-02 23:25]
 
Bastila is lief
Werner 2-11-02?01:54 Print reply

Posts: 2127
bij mij wil hij ook niet in zijn vrij als ik stil sta ik heb een Honda MT-5 zal inderdaad een Honda kwaaltje zijn :a

[This message is edited by Werner MT-5 on 2-11-02 01:56]
 
Hier_ben_ik - Administrator 2-11-02?08:11 Print reply

Posts: 8499
bij mijn oude mttjes en bij het 80blok wat ik nu heb gaat het wel goed, bij die mtx die ik weggedaan heb (50blok) en bij men 50blok voor profielwerkstuk gaat het niet....

zal wel een honda 50blok kwaaltje zijn dan denk ik
 
Members zijn vervelend :-|
smurfie 2-11-02?09:35 Print reply
Posts: 430
ik heb geen Honda! :a en de olie die ik erin doe is geloof ik eurol, da's toch wel goed spul?
 
gilera 125LC werkt!!!
mikey 2-11-02?13:41 Print reply
Posts: 2392
ik kan em door elke versnelling hale als ie niet draait
 
* Mental Militia * SuPeRmOtArD's Rule * fairings are for homosexuals *
smurfie 2-11-02?13:51 Print reply
Posts: 430
ehm jah fijn, maar wat heb ik daa aan?
 
gilera 125LC werkt!!!
de_koen 2-11-02?15:55 Print reply

Posts: 5595
dunnere olie proberen, voorkomt kleven van de koppeling, en anders een hevel met grotere slag kopen.
 
Honda 5-Bak te koop
smurfie 2-11-02?16:34 Print reply
Posts: 430
je zegt dunnere olie, ik heb nu eurol olie erin zitten, welke moet ik dan hebben?
 
gilera 125LC werkt!!!
de_koen 2-11-02?16:57 Print reply

Posts: 5595
weet de specificaties van eurol niet echt, in gewone brommers giet ik ATF en in crossmotors Putoline, weet zo direct niet welke, maar heb nooit last van slecht schakelen en ook niet kraken bij het in zen 1 zetten als hij koud staat.
 
Honda 5-Bak te koop
smurfie 2-11-02?17:03 Print reply
Posts: 430
mijne kraakt ook niet hoor.
 
gilera 125LC werkt!!!
ardan 2-11-02?17:16 Print reply
Posts: 595
same here,soms maakt ie wel eens een BONK net alsof ie dan echt in eerste valt ofzo,maar das maar heel af en toe.ik gooi gewoon motorolie in 15w40 ofzo was het geloof ik,heb het werkplaatshandboek,stond erin dus verkeerd zal het wel niet zijn
 
have a blast,go fast
mtx-sh 2-11-02?17:20 Print reply
Posts: 180
ja, 15w40 is het soort olie maar zegt ``niets`` over de kwaliteit alleen over het soort(dikte,bedrijfs temp enz) Je kan het best de ori olie halen, kost wat maar is wel voor dat blok geschikt .

En die 15w40 waar jullie mee rijden :n is olie voor in een auto/motorfiets. Deze olie smeert bij een ``4takt`` motor de cilinder en als de zuiger naar beneden beweegt schrapen de olie schraapveren de olie van de cilinderwand. En als ze dat niet meer goed doen heb je een ``olie boot`` (smeert nog wel wat meer dingen,geen zin om uit te leggen)

dus gooi nou maar gewoon de normale/ori olie er in en niet te veel tot de overloop stop, anders druk je de keerringen er uit.

:a heb ik gehad, te veel olie
 
suzuki tsx

Dit topic is 990 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved