Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - malossi mhr team vhts 28 mm Carburateur

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1171 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #60172 - malossi mhr team vhts 28 mm Carbura...
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2753 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

daveyop 15-1-2010 14:04 Print topicpost
Posts: 12
Hallo ik heb een derbi senda sm met een 8o cc cilinder met een malossi carburateur als ik hem start springt hij aan voor een 1 a 2 min en dan valt die uit hoe moet ik die afstellen.

dave
 

st.nyksterdriver 15-1-2010 14:19 Print reply
Posts: 3376
iemand hier op het forum heeft een hele handige FAQ gemaakt http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/187 aan de hand daarvan moet het wel lukken

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 15-1-2010 om 14:57 uur.
 
daveyop 15-1-2010 15:30 Print reply
Posts: 12
ik heb de carburateur eraf gehad voor hem schoon te maken maar nu zit ik ook met het probleem van de benzienne slang waar gaat welke slang een slang denk ik dat goed zit maar een slang weet ik niet waar die hoort.

en voor de tip bedankt

dave

 
popiv 15-1-2010 16:01 Print reply

Posts: 593
hoeveel slangen heb je?

benzine neem ik aan

ook nog een vacuum /olie of beide?

en mss is een plaatje van je carb handig...

Dit bericht is gewijzigd door popiv op 15-1-2010 om 16:01 uur.
 
Smoking can reveal hidden lasertraps
mr200r 15-1-2010 21:25 Print reply
Posts: 5122
Gewoon een haffeltje sproeiers halen van dellorto en afstellen
ik denk rond de 90 gaan zitten.
 
mr200r
daveyop 17-1-2010 13:34 Print reply
Posts: 12
ik heb hier wat foto's van de cab wie kan mee zeggen hoe de slangen moeten dit zij de links

http://partyflock.nl/albumelement/75021376:75020984_1.html
http://partyflock.nl/albumelement/75021068:P1000574.html





Dit bericht is gewijzigd door daveyop op 17-1-2010 om 14:14 uur.
 
noobxxl 17-1-2010 15:14 Print reply
Posts: 117
Op een foto zie ik dat 1 slangetje mist..

Dit bericht is gewijzigd door noobxxl op 17-1-2010 om 15:15 uur.
 
daveyop 17-1-2010 15:24 Print reply
Posts: 12
ja dat weet ik maar ik weet niet waar ze precies horen en ik heb geen olie tankje meer ik doe er gelijk mengsmeering in.
maar elke slang hoort waar.
als we alle slangen aansluiten start hij wel maar krijgt veelste veel benzine de benzine komt er door de uitlaat en het luchtfilter uit halen we een slang er af loopt hij goed tot dat de carburateur leg is en daan stop hij .

dus hoe kan dat

Dit bericht is gewijzigd door daveyop op 17-1-2010 om 15:33 uur.
 
falco 17-1-2010 16:09 Print reply

Posts: 3724
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daveyop
ja dat weet ik maar ik weet niet waar ze precies horen en ik heb geen olie tankje meer ik doe er gelijk mengsmeering in.
maar elke slang hoort waar.
als we alle slangen aansluiten start hij wel maar krijgt veelste veel benzine de benzine komt er door de uitlaat en het luchtfilter uit halen we een slang er af loopt hij goed tot dat de carburateur leg is en daan stop hij .

dus hoe kan dat

Dit bericht is gewijzigd door daveyop op 17-1-2010 om 15:33 uur.



de aansluiting waar niks opzit hoeft ook niks op, ik heb dezelfde carburateur gehad (28vhst) en dat gaatje is de overloop van je vlotterbak.

het uitvallen na 2min kan je vlotterbak zijn die leeg word getrokken zonder dat deze zich snel genoeg bijvuld, je moet dan het lipje die het vlotterpennetje (die je toevoer afsluit als de vlotterbak vol is, iets van het pennetje afbuigen, nu zal er sneller benzine in je vlotter stromen naarmate deze leegloopt, buig hem niet te ver dan loopt ie waarschijnlijk over.
ohja en je mist een carterbout goochem

Dit bericht is gewijzigd door falco op 17-1-2010 om 16:11 uur.
 
daveyop 17-1-2010 16:13 Print reply
Posts: 12
waar mis ik die

 
tsxhunter 17-1-2010 16:13 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daveyop
waar mis ik die



daar bij spruitstuk
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Royal Club 17-1-2010 16:13 Print reply

Posts: 60390
bij je membraanhuis, tussen membraan huis en cilinder
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
daveyop 17-1-2010 16:40 Print reply
Posts: 12
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
bij je membraanhuis, tussen membraan huis en cilinder

daar heb ik een buis in zitten in de rubber moet daar ook een slang op naar de benzine tank
 
Royal Club 17-1-2010 16:41 Print reply

Posts: 60390
wtf?! doe eens duidelijke zinnen maken man.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
daveyop 17-1-2010 16:52 Print reply
Posts: 12
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
wtf?! doe eens duidelijke zinnen maken man.

tussen de carburateur zit het rubberhuis naar de cilinder en daar zit een pijpje in en er zitten 2 uitgangen op mijn benzine kraan een naar de carburateur en een naar weet niet dus ik dacht naar het rubberhuis toe.
of niet tweede foto staat het op .
 
stephan777 17-1-2010 18:49 Print reply

Posts: 7259
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: daveyop
[...]

tussen de carburateur zit het rubberhuis naar de cilinder en daar zit een pijpje in en er zitten 2 uitgangen op mijn benzine kraan een naar de carburateur en een naar weet niet dus ik dacht naar het rubberhuis toe.
of niet tweede foto staat het op .



Rubberhuis? Bedoel je niet gewoon het spruitstukrubber?
 

Dit topic is 2753 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved